Zebralight

Started by stryjek, 2020-03-18, 02:06:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stryjek

2020-03-18, 02:06:33 Last Edit: 2020-03-24, 15:12:51 by stryjek
Tak sie chciałem podzielic wrażeniami po kupnie SC 64, chociaz to pewnie i inne Zebry ogarnie.
Latarka jest swietna. Świeci wspaniale, lepiej niz Olighty i Acebeamy. Tylko...
Ma tak popierdzielony interfejs, ze to woła o pomste do nieba, tragedia, to malo powiedziane.
OK, jest iles tam trybów, ale żeby z nich korzystac trzeba przejść przez PROGRAMOWANIE. Normalnie, trzeba opanowac Linuxa i poruszanie się w środowisku kwantowym.
A potem uzywa sie tego tragicznie.
OK. Mozna odpalic szybko tryb mocny i sredni, ale moon?
To sa jakies jaja.
Moona sie odpala po to żeby nie budzic innych w domu. Nauka wyczucia "pół sekundy" idzie w las, bo sie nie da palcom wbic w krew odruchu, za każdym razem to działa, jak chce. Od razu mamy snop światła. Taki drobny nietakt wobec śpiących dzieci o 4 nad ranem: zamiast moona masz turbo. Świetnie, tylko pochwalić i prosic o jeszcze.
Jak można tak s........ć taka fajną latarkę...
Convoy S2+ 3000K, Olight Baton S2, Acebeam K30, Thrunite TN 42, Thrunite TN 40s

sp5it

Na początku tez tak miałem, po niedługim czasie zobaczysz, że to świetny interfejs :)
Surefire U2 MC-E, Armytek Predator PRO 2.5, K40M@7A, Zebralight SC600W MK3 HI

Harry

I gdzie ją teraz kupić?

stryjek

ja kupiłem bezposrednio od Zebry: http://www.zebralight.com/SC64w-HI-18650-XHP35-Neutral-White-High-Intensity-Flashlight_p_232.html

Nauczyłem sie juz odpalac moona, jakkolwiek nie wszystkie podejścia są udane. A mozna było zrobic prościej, na przykład: długie wciśnięcie - moon, dwuklik - medium, krótki klik - high. I zawsze by sie odpalało bezbłędnie.
Poza tym jeszcze jedno jest, jak dla mnie, kompletna bzdurą. W każdym trybie mamy do wybrania 2 podtryby z 3, zmieniane dwuklikiem. Ok - świetnie. Mozna sobie zaprogramowac ulubione poziomy itd. Ale skoro już mamy do wyboru te trzy, dlaczego nie dac dostepu do wszystkich? Trzy poziomy zmieniane dwuklikiem to żadne utrudnienie w stosunku do dwóch. Tym bardziej, że w tej latarce rozkład trybów jest świetny, jeżeli nawet nie genialny. W zasadzie każdy ma uzasadnienie racji bytu i chętnie bym korzystał z trzech, zwłaszcza w obrębie moona. Byłoby prościej, bardziej uzytkowo nawet niż u Olighta, a jednocześnie bogato.
Convoy S2+ 3000K, Olight Baton S2, Acebeam K30, Thrunite TN 42, Thrunite TN 40s

Harry

A kiedy ją kupiłeś i ile czekałeś na realizację zamówienia? Bo widzę, że teraz nie mają.

stryjek

2020-03-24, 19:36:30 #5 Last Edit: 2020-03-24, 19:55:43 by stryjek
Dostałem 17, albo 18 marca, a kupiłem miesiąc wczesniej, może 5 tygodni, ale nie dłużej. Teraz dolar wysoko stoi, więc nie wiem, czy to dobry moment, ale w sumie latareczka tez duzo nie kosztuje.
Inna rzecz, że ponad dwa miesiące temu kupiłem Thrunite TN 40 i do dzisiaj ani widu, ani słychu.

W sumie chciałem sobie jeszcze sprawić Acebeama 18 -tkę, ale teraz trzeba się skupic na tym, żeby firma przeżyła.
Convoy S2+ 3000K, Olight Baton S2, Acebeam K30, Thrunite TN 42, Thrunite TN 40s

maba

Zebry mają beznadziejny UI i z babolami, całe szczęście w nowych jest programowanie, więc można to ogarnąć całkiem wygodnie.

Ja mam tak: klik - moon, dwuklik - mid, przytrzymanie - high.
I tak powinno być od początku, bo jest to najlogiczniejsze, nie ma ryzyka przy odpalaniu moona, a po dwukliku przechodząc do mid nie ma jasnego błysku.

Niestety do ideału brakuje, bo na włączonej kolejność jest odwrócona, czyli high>mid>moon 8)

Harry

Kupiłbym taką nową... ::)

Potrzebna mi konfiguracja:
- klik - turbo wypalające wszystko po drodze,
- dwuklik - strobo,
- przytrzymanie - moon albo coś nieco jaśniejszego.

Da radę tę nową wersję tak poustawiać?

maba

Można dowolnie ustawiać tylko tryby stałe, ale strobo zawsze po trójkliku ;D

Harry

Dzięki za info. Trójklik jakoś przeżyję. Teraz czekam u nkona na dostawę. Dopóki zaraza nie minie, to pewnie się nie doczekam.

Harry

Zamówiłem tego SC64w HI u nkona. Najwyżej jak mi się nie spodoba, to sprzedam dalej.

Czy ta latarka łyka niezabezpieczone akusy i z płaskim i z wystającym plusem?

sp5it

Jak z wystającym plusem nie będzie dłuższa niż 65.2mm to zadziała.
M
Surefire U2 MC-E, Armytek Predator PRO 2.5, K40M@7A, Zebralight SC600W MK3 HI

1984

Jak ma 5 tych dynksów przy drajwerze to plus musi być szeroki.
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

Harry

Mam nadzieję, że te będą OK.

Dzięki.


1984

Zajrzałem do środka mojej SC600 - myślałem że te dynksy są ułożone w większy okrąg i wąski plus na akumulatorku by nie miał z nimi kontaktu.



Wygląda że nie powinno być problemu z kontaktem nawet wąskiego plusa :aniol:


Kupowanie ogniw u majfrenda ma jeszcze sens?

http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=6063

Co prawda z płaskim plusem ale wiadomo czym pachną zakupy u chińczyka :)

Sanyo w mojej sc600 działa bez zarzutu.

http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=5816
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "