OLIGHT S30R Baton III

Started by bearp68, 2020-03-11, 15:52:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bearp68

Sorki jeśli w niewłaściwym miejscu ale jestem zielony a przede wszystkim pozdrowienia dla wszystkich. Mam problem z latarką jak w temacie otóż po wymianie akumulatora na dedykowany nie ładuje ładowarka - dioda świeci na zielono - po zmianie na stary akumulator działa jak powinna - czy ktoś wie coś na ten temat może robię jakiś banalny błąd. Z góry dzięki za pomoc

1984

Czołem.

Quote from: bearp68 on 2020-03-11, 15:52:16
po zmianie na stary akumulator działa jak powinna

Ja bym powiedział, że coś jest nie teges z nowym akumulatorkiem.
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

bearp68

Raczej nie , już wyjaśniam dlaczego pojechałem do militaria.pl podałem typ latarki i dostałem akumulator do olighta ale z mniejszą pojmenością zamiast 3500mAh - 3400 pan w sklepie stwierdził, że ten też spasuje i był ten sam problem nowy akumulator nie ładuje stary ładuje w serwisie oczywiście zweryfikowali , że dostałem akumulator dedykowany  akurat nie do tej latarki więc po wielu perturbacjach zmieniłam na dokładnie ten sam typ jak pierwotny ale niestety sytuacja się powtarza . Oczywiście latarka pracuje cały czas więc jej poziom naładowania spada ale z ładowania nici.
pzdr
bp

1984

2020-03-13, 07:09:39 #3 Last Edit: 2020-03-13, 07:11:25 by 1984
Potrzebny jest taki akumulator

Wokoło plusa musi być metalowy pierścień.

Latarkę kupiłeś w militariach?
Wolność, Równość, Braterstwo