Zebralight SC600w mk III HI

Started by 1984, 2018-03-24, 13:23:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

1984

2018-03-24, 13:23:52 Last Edit: 2018-04-02, 18:15:46 by 1984
Zebralight SC600 mk III HI



Latareczkę zakupiłem bezpośrednio u producenta, obecnie w sprzedaży jest już mk IV, z nieco większą mocą i nowym UI. Jednak ostatnio Zebra mocno obniżyła loty, jeżeli chodzi o jakość światła, więc decyzja padła na mk III. No i jest $10 tańsza ::)



Latarka przychodzi w eko kartoniku. Kartonik złożony jest z jednego kawałka tektury, bez żadnego kleju, jedynie naklejka informuje  jaki model jest w środku.



W środku też eko, latarka jest wsadzona pomiędzy dwa kawałki pianki, dodatkowo jest jeszcze:
- wciskany klips,
- 2 o-ring
- instrukcja obsługi z podstawowymi informacjami i karteczka z info aby używać dobrych jakościowo ogniw



Klips wciskany, pokryty błyszczącą powłoką, fajnie wygląda, ale co z tego jak jest wciskany fuj :)




Parametry



- Cree XHP35 HI 4500K
- zakres napięć: 2,7V-6V
- zasilanie ogniwo 18650 - koniecznie bez protekcji (max 65,2mm długości)
- spill 80o, spot 8o
- wymiary: głowica 30mm, tuba 25mm, długość 96mm, waga bez aku: 65g
- dwa najwyższe tryby kontrolowane przez PID (można zaprogramować)
- automatyczne zejście na niższy tryb przy spadku napięcia na ogniwie
- automatyczne wyłączenie latarki przy 2,7V
- pobór prądu na wyłączonej mniejszy niż samo rozładowywanie się ogniwa
- norma IPX7, zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją
- obudowa i anodyzacja jak to zwykle bywa w droższych latarkach; kosmos i premium
- gwarancja tylko 12 miesięcy ???


Budowa

Zawsze jak dostanę w swoje ręce nową latarką, pierwsze co robię to patrzę na LEDa. I tu patrzyłem, i patrzyłem, z różnych stron i jak by nie patrzeć dioda nie jest na środku :-[




Nie jest jakoś tragicznie, do zaakceptowania, ale do ciężkiej cholery w 10 razy tańszych latarkach widziałem lepsze centrowanie. Już na początku niesmak :-\





Nawet nie wspomnę o tym, że nie dali podkładki centrującej i wygląda to nieładnie.

Reflektor OP, całkiem duży jak na wymiary latarki. Wewnątrz czysto, nawet jednego pyłku nie stwierdzam.




Przy okazji widać moona, taki właśnie powinien być - nie można poznać czy w dzień latarka jest włączona:) Widzą inżynierki z ACEBEAMAa jak to się powinno robić ;D



Szkiełko dociskane stalowym pierścieniem, jest wciskany.



Pierścień wystaje ułamek milimetra poza obudowę, szkoda że nie zrobili z "kołnierzem", który by osłaniał rant głowicy.



Szybka oczywiście z powłoką AR. Znowu fioletowa i znowu widać refleksy :-\



Naokoło obłej głowicy wyfrezowany radiator. Wygląda całkiem nieźle 8)






Klik, znak rozpoznawczy Zebry, zagłębiony, przykryty grubą gumką. Guma, tak jak szybka dociskana stalowym pierśćionkiem. I tu mała uwaga, nowa Zebra ma matową gumkę, jak by ktoś kupował używaną Zebrę, a sprzedający by zapewniał że jest jak nowa, a miała by błyszczącą gumkę to znaczy że łże jak pies. Ja kiedyś kupiłem w PL sklepie Zebrę z taką wyślizganą gumką, no ale była w "promocji".



Klik działa bardzo dobrze, fajnie się klika. Lubię to rozwiązanie, ale w razie uzkodzenia giumki będzie kiepsko...
Klik nie ma blokawy (można oczywiście poluzować dupkę), jest ona z resztą niepotrzebna bo nie ma siły, aby latarka sama się włączyła.



Tuż za głowicą jest pierwszy rowek na klipsa. Widać coś jeszcze, a właściwie nie widać. Zazwyczaj w tym miejscu jest łączenie tuby z głowicą. Tu go nie ma, a to z tego powodu, że cała latarka jest wyrzeźbiona z jednego kawałka amelinium, zapewnia to najlepsze z możliwych odprowadzanie ciepła.



Na tubie jest "okienko" z wypalonymi napisami. Napisy nie są białe, nie wiem jak ten kolor nazwać; jakaś mieszanka białego z barwą jaką ma anodyzacja.



Po obu stronach tuby są też pola, chyba ma to służyć temu, aby położyć na nich palce, ale nie wiem czy to ma jakikolwiek sens w takiej małej latarce ;)




Moletowanie wygląda na ostre, ale nie jest takie.



Przy końcu tuby drugi rowek na klipsa i dynks do zaczepiania sznurka. W dynksie było stalowe kółeczko, było bo je od razu wywaliłem. Mi się ten patent nie podoba.



Z klipsem latarka nabiera uroku, akurat na zdjęciach klips do końca nie wskoczył na swoje miejsce, ale jest w jedynie słusznym położeniu; tak aby głowica była w dół, znaczy jak się chowa do kieszeni :) Wciskane klipsy... fuj ;D




Klips trzyma słabo, o wiele gorzej niż w mk II. Łatwo go założyć i ściągnąć.
A można było zamiast tego dynksu zrobić klips przykręcany na śrubeczki, tak jak w mniejszych Zebrach ::)

Na zakrętce moletowanie nieco inne niż na tubusie, ale również mało agresywne.



Zakrętka bez wodotrysków, latarka stabilnie stoi na dupce.



A po odkręceniu widać kolejną charakterystyczną cechę Zebry, trójkątny gwint i o-ring. Działa bez zarzutu, kręci się ok, ale bywają lepsze. Co dziwne wygląda jak by był używany; na dnie rowków nie ma anodyzacji. Podobne coś mam w SC53c, i o ile dobrze pamiętam, też tak było w H53c.

W zakrętce zamiast sprężynki jest pięć " mini teleskopów". Ma to poprawić przewodzenie prądu ::)



Od strony drajwera taka sama sytuacja.



Jak już wspominałem należy stosować krótkie ogniwa bez protekcji; jak by nie kombinować zabezpieczony NCR18650B nie będzie pasował :)



Wykonanie jak to u Zebry, świetne.



Ja bym zmienił kilka rzeczy, ale taki już urok SC600, że ma ten nieszczęsny, wciskany klips z możliwością założenia w dwóch miejscach i dynks na sznurek.  Natomiast za brak podkładki centrującej należy się nagana.  
Anodyzacja trafiła mi się taka sama na obu częściach latarki. Ma kolor ciemno siwy z jakąś domieszką bliżej nieokreślonego koloru, jest błyszcząca i jednolita, jak by pomalowana olejną farbą. Ta na poprzednich jednak była fajniejsza; jaśniejsza i czasem trafiała się taka jak by "popękana".



A latarka wielkościowo bardzo mała, od biedy można wpakować w kieszeń w spodniach. Trzeba przyznać że inżynierki z Zebry wiedzą jak upchać wszystko w jak najmniejszej przestrzeni.


UI, tryby i PID

Tryby, jasność podana już za szkiełkiem.

- High  
          H1 1126 Lm (PID 2.2 h)
          H2 580 Lm (PID, 2.8 h)/312 Lm (4.3 h)/139 Lm (12 h)

- Medium  
          M1 61 Lm (33 h)
          M2 28 Lm (73 h)/10 Lm (8 dni)

- Low
          L1 3.3 Lm (18 days)
          L2 0.37 Lm (2.8 miesiąca)/0.05 Lm (5.1 miesiąca)/0.01 Lm (7.1 miesiąca)

- Migacze
          0.2Hz Beacon w Low / 0.2Hz Beacon w H1 / 4Hz Strobo w H1 / 19Hz Strobo w H1

Trybów dużo, każdy sobie może wybrać co mu pasuje. Fabrycznie dobrane H1, M1, L1 całkiem dobrze.

Klasyczne UI zebry, czyli trzy tryby i trzy podtryby.

Każdy podtryb (H2, M2, L2) można sobie ustawić z dostępnych możliwości - ustawiamy np w Medium, robimy sześć 2-klików i każdy kolejny 2-klik przełącza nam pomiędzy dostępnymi opcjami. Klikamy raz latarka gaśnie a podtryb jest zapamiętany. Proste nie? ;D

Na wyłączonej latarce:

- Krótki klik odpala High
- 2-klik odpala Medium (ale najpierw, na chwilkę wskoczy High)
- przytrzymanie odpala Low (jak nie puścimy klika załączy się Medium i następnie High)
- 3-klik odpala migacze (dostępne tylko z wyłączonej latarki, migacze przełączamy 2-klikiem)
- 4-klik załącza wskaźnik napięcia

Na włączonej:

- krótki klik gasi latarkę
- przytrzymanie uruchamia pętlę zmiany trybów do góry, startuje zawsze od Low
- 2-klik zmienia tryby główne na podtryby i odwrotnie

I w zasadzie tyle. UI po kilku minutach nie sprawia żadnych kłopotów. Szybki dostęp do każdego trybu, taka oczywista oczywistość, a nie każdy na to wpadł ::)
Trzeba tylko uważać żeby nie odpalić High - jak chcemy Low ale za krótko przytrzymany klika. Trzeba też uważać z klikaniem bo można się zamotać, np chcemy moona, ale za szybko puszczamy klika - odpala się High, robimy szybki 2-klik żeby zmienić na niższy podtryb, a tu sterownik odczytuje to jako 3-kilk i odpala strobo ;D

UI Zebry jest prawie idealne, ja zazwyczaj używam jednego trybu i jego podtrybu. Wychodzimy na zewnątrz odpalamy High (a jako podtryb mam 139lm) i w zależności od potrzeb, świecimy pełną parą, 2-klik i mamy oszczędny podtryb. Wracamy do chałupy przełączamy na Medium (albo Low) i analogicznie.
Na pochwałę zasługuje również zestawienie jasności. Bo w High jest jasno, w Medium jest średnio a w Low bardzo oszczędnie i słabo, czyli tak jak to powinno wyglądać, niby też oczywiste...

Moon spoko - 0,01lm, pozwala coś tam sobie dyskretnie podejrzeć bez zwracania na siebie uwagi ;)

Tryby przeskakują całkiem żwawo, choć na w ACEBEAMie L16 jest szybciej.

Wskaźnik napięcia - dioda miga 1, 2, 3 lub 4 razy. Im więcej błysków tym większe napięcie.

Natomiast denerwująće jest to żę pętla zawsze startuje z Low. Idziemy sobie, świecimy w Medium, a tu coś szeleści w krzakach, chcemy szybko High, wciskamy klika, a tu zamiast High pętla zaczyna startować z Low. Jak mamy ustawionego Moona to na chwilę nastaje ciemność. Pewnym rozwiązaniem jest szybkie wyłączenie i ponowne włączenie latarki (trzeba wyczuć moment aby nie zrobić 2-klika) - po pojedynczym kliku odpali się High.

W Zebrach z nowym UI można to obejść, a to dlatego że w podtrybie da się ustawić dowolną jasność. Ja w SC53c, w podtrybie Medium (M2), mam ustawione 100%. Dzięki temu, a używam głównie w Medium, robię 2-klik i mam szybko max, nie muszę czekać aż przeleci pętla ani wył/wł latarki.

Stabilizacja.



Wykres najmocniejszego trybu, latarka chłodzona wiatrakiem, zasilana ogniwem NCR18650GA. Koniec krzywej nie jest końcem pracy latarki, bo mamy schodzenie na niższe tryby i nie chciało mi się czekać aż latarka sama się wyłączy. Wiatrak zapewnia wystarczające chłodzenie, PID nie ingeruje.




Na starcie konsternacja - przez chwilę luxmiarka pokazuje, żę jasność idzie do góry :o
Lekki spadek i tak już cały czas aż do automatycznego zejścia do Medium. Oczywiście dla oka latarka świeci cały czas tak samo.
Po zejściu na Medium można jeszcze na 2-3s odpalić High, wystarczy aby sobie coś tam doświetlić. Pod koniec ogniwo miało ok 3,0V-3,1V.

edit:

Ten mały spadek około 6 minuty to efekt działania PIDa ;)

Wykres porównawczy trybu H1, chłodzenie wiatrakiem, przy zasilaniu NCR18650GA oraz LG MH1. Ogniwo LG pochodzi z Wizarda Pro XHP50 i jest w koszulce ArmyTeka :)



Latarki i luksomierz, o ile było to możliwe, ułożone tak samo w obu pomiarach.

Wykresik w wodzie przy zasilaniu LG MH1 ;D



Stabilizacja chyba ok ;D
Tym razem, zaraz po zeskoczeniu na niższy tryb, od razu wyciągnąłem ogniwo z latarki, miało ok 3,2V.

PID



Odpalam latarkę w 100% - jasność idzie w górę :) W około 3min wyłączam wiatrak, PID zbija moc. Jasność na luksomierzu a to spada, a to idzie w górę, czyli trochę się ochłodzi i wzrasta moc,  znowu się zaczyna przegrzewać i w dół. I tak w koło Macieju. Dla oka jest stabilnie.
W ok 16min odpalam wentylator, jasność szybko idzie do góry, aż do 100%.
W ok 27min przełączyłem wiatrak na niższe obroty i nieco odsunąłem od latarki. PID zbija moc, ale już znacznie mniej, czyli w zależności od tego jakie latarka ma chłodzenie PID "ustawia" bezpieczną moc. Od ok 40min, wiatrak znowu na 100%.
Kolejny spadek to znowu wyłączony wentylator.
W około 58min zejście do Medium, zrobiłem restart maxa, tym razem jasność, na chwilę, osiąga 100% początkowej.

Tak właśnie wygląda, prawdziwa, aktywna kontrola temperatury. Odpalając maxa, sterownik dobiera moc do warunków w jakich jest latarka, czyli jasność sama spada ale, po ochłodzeniu, sama rośnie. Co niektórzy producenci twierdzą że ich latarki mają aktywną, bądź inteligentną, kontrolę temperatury. Ale to nie jest prawda, tylko marketingowy bełkot ::)

PIDa można konfigurować, dodajać, bądź ujmując 5oC od fabrycznego ustawienia temperatury w której PID obniża jasność.
Wyłączamy lampkę w H1, następnie znowu odpalamy w H1. Wduszamy klika i czekamy aż pętla zrobi 6 cykli L->M>-H. W 7 cyklu puszczamy klika i teraz:
- jak puścimy kiedy jest Low obniżmy PIDa o 1oC
- jak puścimy w High podnosimy temperaturę załączania PIDa o 1oC
- jak puścimy w Medium wraca do ustawień fabrycznych.

Niby fajny bajer, ale jak dla mnie zbędny :)


Beam



Spot całkiem ciasny i intensywny, ale i nieco rozmyty. Korona spota też rozmyta i niezbyt duża.
Spill na brzegach też trochę rozmyty. Zebra podaje, że ma 80o czyli tyle co w SC62w, ale to nie prawda bo w SC600 jest szerszy :)
Całość bardzo udana, wyszedł taki miniaturowy thrower. Na blisko już trochę gorzej no ale tak musi być.
Barwa światła spoko, żadnych syfiastych naleciałości, czysty neutral. Ale neutrale XM-L2 w starych Zebrach bardziej mi się podobają :)

Żeby nie było tak różowo, powłoka AR robi dużo refleksów poza spillem, na śniegu psuje to całokształt. A na śniegu wszystkie babole widać jak na dłoni. Jak będzie zielono może nie będzie tego widać.



I ja tu nie rozumiem, po co pchać te fioletowe powłoki AR. Żeby szkiełko ładnie się mieniło i w wyglądało bardziej PRO? Przy okazji zabarwiając i psując światło?
W SC600w mk III HI fioletowy jest poza spillem, ale mam jeszcze H600w mk II i SC52w mk II i u nich powłoka AR zabarwia spill na fioletowo-różowo. Mam też SC53c i SC62w i w tych lampkach powłoka AR jest bezbarwna i nie ma żądnych naleciałości. Jak odpalę wszystkie Zebry obok siebie, to te z kolorowymi AR wyglądają słabo.
Kolorowym powłokom AR stanowcze nie, no może te oliwkowe z ArmyTeka są jeszcze ok.

Porównanie wielkośći i beamszoty




Od lewej: SC53c, SC62w, SC600 HI, H600w, SC52w


Od lewej: Viking i Predator 2,5 Pro, SC600 HI, ACEBEAM K30 i L16


Od lewej: TN42, SC600 HI, TN40S


Do beamszotów stają: ArmyTek Partner C2 Warm z optyką TIR i XP-L oraz Zebra SC62w na XM-L2.
Należy też pamiętać o poprawce, bo aparat podbija żóty i zielony ;)
Latarki w maksymalnej jasności.





Ściana, na którą świecą latarki, jest siwa.







Do ściany ok. 10m










Do drzewek ok. 45m.






Do stodoły ok. 75m.





To samo ok. 145m.






Do domku ok. 170m.





Znowu stodoła ok. 250m.





Do domku ok. 390m





Z odległości 390m SC62w i C2 tego domku już nie oświetlą, chyba trochę namieszał księżyc ;)
Za to SC600w mk III HI pozwala jeszcze co nieco dostrzec ;D


Podsumowanie



SC600w mk III HI:
- niezbyt wyżyłowana, niby mała jasność, ale jak by miała 500lm więcej to dla oka było by tak samo, tylko by się bardziej grzała i krócej świeciła
- super wykonanie, choć za to, jak jest ułożona dioda i brak podkładki, należy się komuś kręcenie wora >:D
- kieszonkowy szperacz o przyjemnej barwie światła :)

I ogólnie odnoście Zebralight
- fajne UI
- niepowtarzalny wygląd i świetnie pomyślany klik
- stabilizacja jak się patrzy
- prawdziwa, aktywna kontrola temperatury
- schodzenie na niższe tryby jak akumulator jest słaby
- sprawdzanie "pojemności", 4-kilki i wiadomo czy zmienić aku czy jeszcze wystarczy

Wszystkie te właściwości, w moim odczuciu, powodują, że w segmencie małych latarek Zebra jest na pierwszym miejscu.
Pewnym zgrzytem jest to jak latarki są robione, raczej trudno wymienić szybkę, że o kliku czy gumce na nim nie wspomnę. Cóż to nie Convoy. Trzeba bardziej uważać, to nie są taktyczne latarki ;)

Jest już następna generacja SC600 HI, z nieco większą mocą i nowym UI. Ja ją jednak odpuściłem ze względu na kiepską jakość emitowanego światła. A właściwie to loterię, bo nie wiadomo co się trafi. Najbardziej mi szkoda poprawionego UI, ale tak nie może być, że latarka świeci na dwa lub trzy kolory. I takie przypadki stają się, niestety, powszechne :zly:

Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

mar3

Fajna.

ciekawe dlaczego nie stosują podkładek centrujących, może reflektor wchodzi "na sztywno" i boją się, że jak krzywo osadzą light engine to nie poskładają jej?  ;D

Serio używasz najsłabszego moona?

Bezel faktycznie mógłby być szerszy, żeby zakrywać i chronić rant - zawsze mnie to wkurzało. 

1984

Ano fajna, i mała, może nawet aż na bardzo ::)
MKII była dla mnie w sam raz.
Moona nie używam, ale podoba mi się. Nie wiadomo kiedy się przyda ;D
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

sałron

2018-03-24, 19:29:46 #3 Last Edit: 2018-03-24, 19:31:33 by sałron
Za to pochwała:



A za to nagana:
(wg. mnie to nie do przyjęcia w tym przedziale cenowym)

Nadmiar światła umniejsza istnienie.   [Czesław Miłosz]

1984

2018-03-24, 20:06:56 #4 Last Edit: 2018-03-24, 20:23:43 by 1984
Takie samo termiczne zabezpieczenie jest w ArmyTekach.
Jak się bawiłem, kiedyś, Partnerem C2  Pro, to wystarczyło dmuchnąć i jasność szła od razu do góry >:D

Znaczy się, widać to było już gołym okiem :)
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "


Cerber

2018-04-01, 09:45:07 #6 Last Edit: 2018-04-01, 10:03:02 by Cerber
Eee tam pany macie jakieś zboczenie na punkcie podkładek centrujących 😉
mosiężne dystanse pod refem  wyglądają bardziej elegancko .
Zresztą ileż można podziwiać tą diode ? Ja tam wolę jarać się jej światłem    


1984
Zajebista recka , jak i przedmiot...
brakuje jednak wykresu z chłodzeniem wodnym .
I pobaw się balansem bieli, temp. światła bo jest możliwość
bardziej precyzyjnie wstroić się w odwzorowanie barw..

1984

2018-04-01, 16:55:35 #7 Last Edit: 2018-04-01, 16:57:27 by 1984
Quote from: Cerber on 2018-04-01, 09:45:07
1984
Zajebista recka , jak i przedmiot...
brakuje jednak wykresu z chłodzeniem wodnym .
I pobaw się balansem bieli, temp. światła bo jest możliwość
bardziej precyzyjnie wstroić się w odwzorowanie barw..

Dzięki :)
Zebry to fajne latarki :) Mi bardzo pasują, plusy mają wielką przewagę nad minusami ;D
Miałem robić wykresy niższych trybów, jak i restartów maksimum, miał być też wykres przy chłodzeniu wodą. Ale biorąc pod uwagę, jak wygląda maksimum przy chłodzeniu powietrzem, uznałem, że nic by nie wniosły. No i nie chciało mi się trochę ;) Chyba, że ten mały spadek w około 7min, to efekt działania PIDa, a nie spadku napięcia na ogniwie.
Aparat mam kiepski, nawet się nie przyznam jaki ;D Więcej z niego nie wycisnę ;)

Quote from: Cerber on 2018-04-01, 09:45:07
Eee tam pany macie jakieś zboczenie na punkcie podkładek centrujących 😉
mosiężne dystanse pod refem  wyglądają bardziej elegancko .  


To są wkręty od płytki z diodą, tak przynajmniej wnioskuję z fotki mar3

Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

Cerber

A no faktycznie wkręty pełnią tu dwie funkcje   :)
  Nie pasuje mi ten początek stabilizacji. W mojej jest ogień od pierwszych sekund. I pali dłużej.
W wodzie , na chłodno powinno być inaczej , albo masz jakiś inny driver lub zmęczony akus ;)

1984

Też kiedyś myślałem, że to jakiś rodzaj podkładek.
Ponad 40min to mało? No i to nie koniec świecenia :)
Jutro może wrzucę do wody.
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

PiKa

Fajna recenzja. Mnie brakuje zdjęć gdzie lepiej widać rozproszenie światła, np z jakiejś drogi leśnej gdzie byłoby co oświetlać po bokach i na górze.


1984

Quote from: Cerber on 2018-04-01, 18:58:24
  Nie pasuje mi ten początek stabilizacji. W mojej jest ogień od pierwszych sekund. I pali dłużej.
W wodzie , na chłodno powinno być inaczej , albo masz jakiś inny driver lub zmęczony akus ;)

Ogniwo jest ok. Dorzucam 2 wykresy.
Spadek w pierwszych minutach to sprawka PIDa, mam ustawioną fabryczną wartość.
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

sp5it

W mojej mam 3 "teleskopy" od + i 4 w dupce.. weird.
M
Surefire U2 MC-E, Armytek Predator PRO 2.5, K40M@7A, Zebralight SC600W MK3 HI

1984

Quote from: sp5it on 2018-04-02, 18:21:13
W mojej mam 3 "teleskopy" od + i 4 w dupce.. weird.
M

Podejrzewam, że masz z początków produkcji mk III, a ja załapałem się na obudowę już z mk IV.




http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?416634-Zebralight-SC600-III-(XHP35-1x18650)-Review-RUNTIMES-BEAMSHOTS-VIDEO-and-more!
Wolność, Równość, Braterstwo

"Na­leżenie do mniej­szości, na­wet jed­nooso­bowej, nie czy­ni ni­kogo sza­leńcem. Is­tnieje praw­da i is­tnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy praw­dzie, na­wet wbrew całemu światu, po­zos­ta­je nor­malny. Nor­malnosć nie jest kwes­tią statystyki. "

tomking

Moja Zebra SC600w Mk III HI ma po 6 teleskopów z każdej strony :)
Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia.