Nasze oceny sklepów internetowych

Started by Esthan, 2007-06-05, 09:38:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pawelsz

może norma, może nie- rożnie bywa- grunt, że informują o tym i wysyłają braki, jak też i reklamacje spoko się załatwia u nich

Guldan

to mnie uspokoiliscie bo przez chwile sie zmartwilem. no nic, bede czekal na reszte.
Monster G2 in progress ;)

Guldan

doszla paczka z kai. mam moj strike bezel.
Monster G2 in progress ;)

krupik

Quote from: Guldan on 2008-05-26, 09:19:26
doszla paczka z kai. mam moj strike bezel.

szczęściarz :)
ja już nawet do nich nie będę pisał z zapytaniem :)
L2D, X1, D10, Zeberka :(

phantom

Nie wiedziałem gdzie to umieścić. Otóż na DX kiedyś był do tego sklepu link (i vice versa) jako do czegoś w rodzaju sprzedaży hurtowej, teraz linki zniknęły, ale asortyment się pokrywa (nawet numery "sku"). Chodzi o volumerate.com, coś jakby hurtowy bliźniak DX, ale większość artykułów można kupić na sztuki i to po wyraźnie niższej cenie. Jak ktoś kupuje częściej to może się uzbierać spora sumka.

lennin

No tak ale masz doliczaną przesyłke chyba. I to EMSa tylko ;)

krupik

też wczoraj szybko poszedłem na to volumrate ale towaru mniej niż na normalnym DX no i jak zobaczyłem 28$ za wysyłkę to zwątpiłem :)
pozostanę wierny DX :)
L2D, X1, D10, Zeberka :(

silnoreki

witam, mam pytanie do ludzi ktorzy zamawiali w DX i nie otrzymali czesci przesylek. Jakis miesiac temu zamowilem kilka rzezy, miedzy innymi 4 ultrafire c3, ktore zostaly wydzielone z zamowienia i mialy zostac wyslane w innej paczce. Wiedzac jak sie sprawy z DX maja, bo juz kiedys mialem problem z ich obsluga sledzilem sprawe. Przez jeden dzien wszystko bylo ok, dwie przesylki, w drugiej 4 latareczki, ale nagle z 4 w zamowieniu zrobila sie jedna. Oczywiscie cena pozostala taka sama. Napisalem wiec do nich malia z informacja, ze prawdopodobnie popelnili blad i niech go skoryguja. Tak wygladala komunikacja z nimi:

08/21 01:08    Order Number: ********
Related SKU(s): 05498, 05736, 11998, 12395
Transaction ID: ************

hi, on my account site just shown info about shipped items.I understand that my order has been splitted but one thing bother me. I've ordered four sku.12395 which is difrent from quantity showed (1) on my dx accout site. If this is mistake please corect it.
Thanks
Cherry
08/21 10:02    Hello ,

In the order you only order one piece of 12395 ,right?

Please advise.

Wish you a nice day.

08/22 01:01    Hello,
No i've ordered 4 pieces of 12395. This is part of paypal invoice, some of words are in polish but im hope this will help:
Nazwa przedmiotu: Ultrafire C3 Cree Q3 6-Mode LED Flashlight with Extension Tube (AA/14500)
Opcje przedmiotu:
Shipping Estimation: Typically ships in 2 to 3 days and delivers in 14 days.[$1.70 off/ea]
Numer przedmiotu: 12395
Ilość: 4
Suma: $84,92 USD

Thank You
Cherry
08/22 09:27    Hello Klaudiusz ,

Please use your order number to open a new form:

http://services.dealextreme.com/ and choose the correct question type to let your order can be follow up well.

Will be much appreciated your cooperation.

Wish you a nice day.


Moze moj angielski nie jest nalepszy ale wydaje mi sie, ze pisalem zrozumiale. Zalozylem wiec, ze rozmawiam z debilami i "lekko" poirytowany postanowilem napisac maila bezposrednio na adres DX. Niestety nie zdazylem, piszac odswierzylem sobie strone z podsumowaniem zamowienia i juz bylo "shipped". Zostawilem wiec sprawe i czekalem na rozwoj wypadkow.
W pierwszej przesylce znalazlem jakis bilecik z informacja, ze w paczce brakuje 4 sztuk latarek ktore mialy zostac wyslane w drugiej przesylce. Pomyslalem, ok, bedzie dobrze. Kilka dni pozniej przyszla druga paczka.... oczywiscie byla tam tylko jedna sztuka.

Wlasnie wyslalem na ich rma zdjecia zawartosci paczek i teraz ciekaw jestem czy ta metoda w ogole dziala. Czy ktos z Was mial podobne problemy? Moze odrazu pisac lopatologicznego malia z numerami transakcji, zamowienia i informacja o brakujacych rzeczach?

pawelsz

zgłoś do ichniego supportu przez stronę, a nie pisząc maile- na 99% załatwią pozytywnie.
Pisanie maili w DX nie ma sensu - po to jest droga zgłaszania problemów- to dziala i sprawdza się

Oterek

Witam, mam pytanie odnosnie sklepu   https://www.fenix-store.com/ - chcialbym sie dowiedziec jak wyglda wysylka do Polski, oraz czy trzeba wysyłke dodatkowo oplacic czy tez jest juz wliczona w cene produktu?

pecado

wysyłka jest oczywiście dodatkowo płatna, cena jest podawana w trakcie zamówienia, ale sam sklep należy polecić ;)
4sevens.com, który jest "siostrzanym" ;) serwisem również. Wszystkie dotychczasowe zamówienia na 5.
pozdrawiam
pecado

Fanklub Taktycznej Rusałki |##| "Allways lead, don't follow" (M. Szczerbiak)

krupik

ja od siebie mogę polecić http://latarkitaktyczne.pl/
ostatnio od nich kupowałem, i choć strona nie do końca już działa to przez maila można załatwić wszystko a obsługa miła :)
L2D, X1, D10, Zeberka :(

pecado

Quote from: krupik on 2008-09-22, 08:39:19
ja od siebie mogę polecić http://latarkitaktyczne.pl/
ostatnio od nich kupowałem, i choć strona nie do końca już działa to przez maila można załatwić wszystko a obsługa miła :)
BUACHACHACHACHA :D
Że 4sevens zainstalował w swoim sklepie polską wersję językową - byłem zaskoczony.
Ale że kupili polską domenę to już jestem pozamiatany - no jak ich nie kochać :D
QuoteCopyright (c) Fenix-store, LLC / Krystallis
pozdrawiam
pecado

Fanklub Taktycznej Rusałki |##| "Allways lead, don't follow" (M. Szczerbiak)

lennin

2008-09-22, 09:09:34 #178 Last Edit: 2008-09-22, 09:20:11 by lennin
Ta polski jezyk a nic nie widać lol ;) troche pokombinowałem i https://www.latarkitaktyczne.pl/index.php?cPath=100&language=en tadaa....
i dalej
https://www.latarkitaktyczne.pl/index.php?cPath=103&language=en

pecado

prawda, ale intencje mieli dobre :D
pozdrawiam
pecado

Fanklub Taktycznej Rusałki |##| "Allways lead, don't follow" (M. Szczerbiak)