Nasze oceny sklepów internetowych

Started by Esthan, 2007-06-05, 09:38:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rotpin

Dealextreme

Na plus. Dziś odebrałem moją drugą od nich przesyłkę z FMR1. Szła 19dni w ramach free shippingu. Kontakt mailowy bez zarzutu. Gorzej trochę było z pierwszą przesyłką bo szła 5tyg. ale myślę, że winowajcą była tu PP.
Pozdrawiam
rotpin

Calineczka

Quote from: rotpin on 2007-09-21, 08:49:00
Dealextreme

Na plus. Dziś odebrałem moją drugą od nich przesyłkę z FMR1. Szła 19dni w ramach free shippingu. Kontakt mailowy bez zarzutu. Gorzej trochę było z pierwszą przesyłką bo szła 5tyg. ale myślę, że winowajcą była tu PP.

Ja bym takich strasznych psów na Poczcie Polskiej nie wieszal, ostatnio wielu ludzi zawiodlo sie na DX. Swoja droga moze machniesz jakas recenzje FMR1? ;D
nie odpowiadam  na PW.

pawelsz

Jak bierzesz w DX cosik powyżej 20USD masz tracking przesyłki i tam widać kiedy dokładnie to wyszło z HK- ichnia poczta raczej nie kłamie ...potem 5-6dni i masz w łapkach towar-wielokrotnie sprawdzone.
Dla mnie się liczy to,że z DX jest kontakt-owszem mylą się, ale masz kontakt z nimi - odpowiadają, nie jak kaidomain którzy  (jak dla mnie) klienta mają w penie (czekam 6dni na wysyłkę towaru, który ponoć jest na stanie  i dalej jest collecting) a kontakt mailowy mają gdzieś (strona to czysty prymityw- kup/zapłać i czekaj w nadziei na dostawę) - kurna ostatnie zakupy u nich

rotpin

2007-09-21, 09:24:06 #33 Last Edit: 2007-09-21, 09:28:44 by rotpin
Jest tak jak pisze Pawelsz. W moim przypadku to zdecydowanie poczta a raczej poprzedni listonosz co to zamiast paczek przynosił awiza mówiąc, że wczoraj nikogo nie zastał w domu >:(.
Recenzji pewnie nie napiszę ale swoje spostrzeżenia z użytkowania postaram się.
Pozdrawiam
rotpin

Grzesss

2007-09-23, 14:15:14 #34 Last Edit: 2007-09-29, 13:11:50 by Grzesss
Ja również jak narazie nie miałem problemów z DX. 5 zamówień i zawsze wszystko dochodziło w ciągu 2 tygodni. (oprócz x-re Q5 na którą czekałem miesiąc ale wiedzialem ze moze to potrwać jak zamawiałem). Odpowiedzi na tickety w maksymalnie jeden dzień, oraz brak problemow z RMA.
Jakość towarów raczej chińska - chociaż jak się wie co zamówic to można zrobić dobry jakościowo zakup w przystępnej cenie.

Edit:

Supertactical.com ma w ofercie kilka rzeczy na ktore mam ochote. Mial ktos z nimi do czynienia?? Jakies opinie?

macmac

2007-10-02, 16:33:43 #35 Last Edit: 2007-11-18, 10:56:34 by Esthan
Witam serdecznie użytkowników Forum!
Pragnę na tych łamach podzielić się moimi przykrymi doświadczeniami związanymi z działalnością firmy BJ System. Sprawa nie dotyczy latarek, tylko innego sprzętu, niemniej niesolidność ww. firmy wymaga dania publicznego świadectwa, które może uchroni innych klientów tej firmy przed stratami finansowymi i moralnymi.
Otóż ponad 2 lata temu powierzyłem tej firmie naprawę timera (sprzęt używany w strzelectwie IPSC - wartość ok 120$). Do dziś nie mam tego timera... Na telefony szef firmy odpowiadał na początku, że naprawią za darmo i czekają na przesyłkę wyświetlaczy - bo wyświetlacz uległ uszkodzeniu. Potem wyjaśniał, że przesyłka z wyświetlaczami zaginęła...! Potem, że czekają na nowe. W końcu miałem dość czekania, zwłaszcza, że inne firmy w kraju zaoferowały się sprzęt naprawić i poprosiłem o zwrot sprzętu w stanie w jakim jest. Nie doczekałem się. W kolejnych telefonach usłyszałem, że już są wyświetlacze, że sprzęt właśnie jest naprawiany, że nie ma pracownika, który miał go wysłać, że sprzęt został wysłany. To było miesiąc temu, a timera nie ma nadal... Zgodnie z KK wartość timera przekracza próg opisany w Kodeksie i mogę zwrócić się do prokuratury z prośba o ściganie tej firmy za zabór mienia.. Czy tak mam zrobić?
Uważajcie na tę firmę. Niesolidna.

/Edzia - zmiana tytułu wątku na oryginalny
 

W.Zajcev

2007-10-02, 16:37:43 #36 Last Edit: 2007-11-18, 10:56:42 by Esthan
Myślę że to raczej wpadka tej firmy nawet najlepszym może się zdarzyć. Forumowicze którzy kupowali w BJSystem mają raczej dobre zdanie o tej firmie(przynajmniej złych nie czytałem). Lepiej dla wszystkich jeśli będziesz dalej starał się załatwić to polubownie bo z sądami to tylko kłopot.

/Edzia - zmiana tytułu wątku
 

macmac

2007-10-02, 16:40:52 #37 Last Edit: 2007-11-18, 10:56:51 by Esthan
Quote from: W.Zajcev on 2007-10-02, 16:37:43
Myślę że to raczej wpadka tej firmy nawet najlepszym może się zdarzyć. Forumowicze którzy kupowali w BJSystem mają raczej dobre zdanie o tej firmie(przynajmniej złych nie czytałem). Lepiej dla wszystkich jeśli będziesz dalej starał się załatwić to polubownie bo z sądami to tylko kłopot.

Ciekawa wpadka, polegająca na tym, ze od 2ch lat nie mogę odebrać swojej własności....:-(

/Edzia: Zmiana tytułu wątku
 

M.O.D.

2007-10-02, 17:10:28 #38 Last Edit: 2007-11-18, 10:56:58 by Esthan
Przykro czytać, że taka przykrość przytrafiła się Tobie. Mam nadzieję, że uda Ci się wyjaśnić całą sprawę z BJ System.

Sam wielokrotnie robiłem u nich zakupy i mogę powiedzieć, że jestem bardziej niż zadowolony z obsługi. Mieszkam w Krakowie i kontaktuję się z BJ System osobiście. Pan Bohdan zawsze służy pomocą i dzieli się informacjami o nowościach ze świata latarek. Uważam ich za profesjonalną firmę.

Napisz jak się sprawa zakończy.

Pozdrawiam

/Edzia - zmiana tytułu wątku



BJ System

2007-10-03, 18:40:33 #39 Last Edit: 2007-10-03, 20:32:46 by BJ System
macmac chyba lubi oczerniać, a wyzywać nie słusznie przez telefon to na pewno! ale zapomniał dodać pewne inne informacje.

I tyle więcej komentować nie będę!

Bohdan
Zespół BJ System

pawelsz

2007-10-03, 18:54:45 #40 Last Edit: 2007-10-04, 07:21:51 by pawelsz
edi
Jak macmac coś opisze sensownie, to można myśleć dalej- na razie ściema jakaś

Calineczka

..a dla mnie osobiscie dziwne jest, ze PAn MAcmac pojawil sie u nas tylko i wylacznie dla tego postu...zeby napisac jaka to niedobra jest ta firma. Nie wiem jak bylo, tego nie oceniam...ale czuje jakis niesmak...
Wracajac do tematu ocen sklepow internetowych, jakie macie opinie o Supertactical?

nie odpowiadam  na PW.

pawelsz

2007-10-04, 07:18:41 #42 Last Edit: 2007-10-04, 07:20:54 by pawelsz
supertactical, hmm- nabyłem tam swoją alfę- pomylili się w dostawie dostałem sam moduł z diodą zamiast latary, hehe- mail i 2 dni potem wysłali body + jako gratis pouch+ref OP, w sumie jestem zadowolony - zamówiłem u nich teraz kolejną alfę i czekam na dostawę.
Opłaca się brać droższe rzeczy, bo do każdej dodają 3USD za transport, ahha- i trzymać link z poczty po zapłaceniu- ino dzięki temu zobaczysz status przesyłki.
ps
hmm- macmac- racja, Bohdan wyedytował swój post, to ja też :D

macmac

Nie widzę nic dziwnego w tym, iż zabieram głos tylko w sprawie, która, mówiąc delikatnie, napawa mnie niesmakiem. Nie jestem ani fanem latarek, ani innych gadżetów. Nie muszę istnieć na forum dla samego zaistnienia, ani w innym celu. Chciałem tylko podzielić się z Wami, którzy korzystacie z usług tej między innymi firmy, moimi przykrymi doświadczeniami. Firma nie zrealizowała naprawy i nie zwróciła mi sprzętu. To jest fakt. Nigdy nikogo nie oczerniałem, ani nie wyzywałem przez telefon, jak to sugeruje BJ System w swoim poście. W wielokrotnych rozmowach telefonicznych nie używałem słów obraźliwych, ani nawet nie podnosiłem głosu, usiłowałem doprosić się zwrotu powierzonego sprzętu - bezskutecznie.. Oczywiście, że mam prawo czuć się zdenerwowany, nie mogąc latami odzyskać swojej własności, ale nie zrezygnowałem przy tym z zasad dobrego wychowania. Sam jestem współwłaścicielem niemałej firmy handlowej i takie praktyki jakich doświadczyłem w BJ System są nie do pomyślenia w naszej firmie. Nie wiem jakiego sensu wymaga ode mnie "pawelsz". Chyba wystarczająco jasno opisałem moje doświadczenie z firmą BJ SYSTEM. A sens mojej wypowiedzi jest taki, że chciałem dać świadectwo negatywnego podejścia do klienta w wyżej wymienionej firmie. Nie chodzi mi o te 120$, stać mnie na więcej, chodzi mi o zasadę poszanowania cudzej własności i rzetelność w kontaktach handlowych.
 

pawelsz

Macmac- chodziło mi tylko i wyłącznie o to,że wszedł ktoś na forum, opisał coś i znikł.
Powiem tak- nie miałem kontaktu z BJ- opinie są różne, w większości pozytywne, ale czasem wystarczy "danie dupy" raz na 100 dobrych transakcji , żeby zepsuć opinię.
Czytałem co pisał Bohdan wcześniej i pomimo tego,iż zostało to usunięte z jego posta (ja też wyedytowałem swój) dalej uważam,że to firma odpowiada przed Klientem w pełni za swoje poczynania, bo g..no kogo obchodzi kogo się zatrudnia i jaki ten "ktoś" jest - płacę i wymagam- święte zasady handlu.
Więc jeśli faktycznie odnośnie Twojego przypadku był to niejako "wypadek przy pracy" (może- nie wiem- wyjaśnienia BJ były słabe) to, no cóż- zdarza się, ale tak czy inaczej świadczy to o słabej kontroli, bo mówimy o skali lat a nie miesięcy ad rozwiązywania problemu Klienta a to jest już mocnym przegięciem i żadne słowa ze strony BJ (zwłaszcza bez jakiejkolwiek gratyfikacji) tego nie zmienią.
ps
ahha- ja nie korzystałem z usług tej firmy