Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.

Started by Esthan, 2007-06-05, 08:45:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harins

No cóż,latarka chyba powinna być wstrząsoodporna...

TheNaturat

Zapewne jest wstrzasoodporna ale nie na upadki z takiej wysokosci. Szczegolnie jak walnela na twarde podloze to urwanie sie jakiegos elementu w sterowniku jest jak najbardziej zrozumiale.
NIE BOJĘ SIĘ GDY ŚWIATŁO ZNIKA, BO MAM LATARKĘ PANASONIC' A

Teuril

Dystrybutor Milhunt:
Świetny, błyskawiczny serwis! Latarka (Dereelight CL1H) przestała mi świecić po upadku (tak, tak- wiem :P). Wysłałem w poniedziałek- we środę następnego tygodnia miałem z powrotem działające cudeńko! :D

Polecam!

T.

mArcoki

Kilka słów na temat rzetelności firmy NiteCore.

Jakoś pod koniec roku zakupiłem używaną latarkę NC D10 z podmienioną diodą na XP-G. Brak pudełka, miałem tylko instrukcję. Po kilku dniach padła elektronika. Latarka przestała świecić i czuć było zapach spalonej elektroniki.

Napisałem do producent, który dał szczegółowe instrukcje wysyłki latarki. Latarkę wysłałem. Po 2 tygodniach dostałem maila, że doszła i że wymaga wymiany elektroniki. Po miesiącu latarka jest już u mnie z nową elektronika (niestety od D11, bo D10 już nie produkują), dioda bez zmian.

Jak widać producent spisał się. Naprawił za darmo sprzęt, który był modyfikowany i nie miał żadnego dowodu zakupu i w dodatku wysłali na własny koszt :)

Serwis niczym amerykański Kershaw.

pisar

NiteCore - dystrybutor hkequipment (ebay oraz strona).
Świetne ceny serwis do bani.
Czekam 4 miesiąc na naprawę (obecnie latarka u producenta w serwisie) i końca nie widać. 

Krystek

hkequipment - potwierdzam, ceny dobre ale serwis to porażka. Mi padła latarka będąca jeszcze na gwarancji to odpisali na maila że jak im wyśle to obciążą mnie za wymienione części. Już u nich nie kupuje.

cbanan

To może ja coś dorzucę odnośnie Firmy Mactronic.
Blisko rok temu kupiłem wally'ego w firmie Lider Polska w Zgierzu i jakieś 1,5 miecha temu okazało się, że w lampce popękały zaczepy - rozpadła się na dwie części, więc grzecznie zatargałem do dystrybutora wspomnianą lampkę. Przemiła Pani bez żadnych problemów światełko przyjęła i kazała czekać na info. Dodam jeszcze, że zaczepy popękały od zwyczajnej jazdy po lesie, a nie w trakcie wymiany baterii czy próbach rozbiórki, więc jak dla mnie to jakaś wada kontrukcyna. Po jakimś tygodniu telefon - lampka jest do odbioru. Co mnie niesamowicie zaskoczyło?? Oddałem na gwarancji samą lampkę, bez uchwyu do sztycy(nie chciało mi się bawić ze zdejmowaniem) a dostałem... kompletny zestaw. Także gwarancja u mactronica działa lepiej niż dobrze.
P.S. W nowym wally'm zmienili zaczepy i jest ich 6 a nie cztery, także jest szansa, że pozyją dłużej :)

Pzdr
Czarek

DWSD

Ja chciałem przedstawić, rzetelność serwisu MILITARIA.pl, rozbiłem szybkę w OLIGHT M21 i szukałem, nigdzie nie była dostępna, już się zbierałem do kupienia większej ucl z powłokami i żeby mi optyk dociął, a tu przez dział sprzedaży z militarów przyszedł mail, żebym się do 2 dni spodziewał przesyłki. i rzeczywiście po 2 dniach przyszła szybka i gumka na włącznik, którą też uszkodziłem.

Sam koszt nie duży 20zł, a latareczka znowu żywa i mogę nią bezpiecznie dla diody świecić:)

A, wstępnie obsługa serwisu kazała mi wysłać latarkę, ale że korzystałem wykłóciłem się o przesyłkę.

W sumie jestem zadowolony.

Chemik79

Również chwalę sobie MILITARIA.PL :aniol:
W ostatnim czasie, przez przypadek pękł mi uchwyt bitów w multitool Leatherman Surge Black :-\
Jak to w życiu pierwsza myśl "co teraz" ???
Ten sprzęt, poza latarkami oczywiście, identyfikuje moją osobę wśród znajomych, jest zawsze na pasku i co najmniej kilka razy dziennie używany  ^-^
Dzięki udanemu kontaktowi z Bartkiem B. z Militaria.pl udało się szybko i sprawnie załatwić reklamację ;D
Pozdrawiam.

chlorek

Też polecam ten sklep zawsze robią wszystko bezproblemowo.

Biały

Dobry wątek dla osób takich jak ja, które poszukują dobrych i rzetelnych firm, które oferują solidne produkty, a nie tanią chińszczyznę z targowiska.

Oso

Wątek trochę umarł - więc mój wpis to odświeży;-)
Dawny kolter.pl - obecnie nie istnieje.
Obecny bron.pl- latarka zakupiona i serwisowana w kolterze, po ustaleniach została przesłana do serwisu bron.pl. Tam leżała miesiąc ( brak info, mimo wielu emaili) i wróciła do mnie jeszcze gorzej popsuta!!! Problem przed wysłaniem dotyczył słabego styku między blaszką w nakrętce (SILVA EXPLORE) a blaszką w obudowie latarki. Panowie w serwisie zgubili blaszkę z nakrętki. Jedyne co usłyszałem - "proszę poszukać innego serwisu".... Komentarz zbędny. Ja mam nerwa i latarkę, która już w ogóle nie działa.

Dominik

Z serwisem i dystrybucją Silvy zawsze było w Polsce bardzo krucho - mają ceny ustawione na rynek lokalny i tutaj się po prostu nie sprzedają.

Oso

Problemem nie jest Silva, tylko firma broń.pl, z którą ustaliłem naprawę i wysłałem latarkę do ich serwisu. Miesiąc trzymali latarkę bez odzewu na moje e-maile. Nagle bez słowa informacji odsyłają latarkę uszkodzoną przez nich, ponieważ zgubili metalowy element z pokrywki baterii. Mam niesprawną latarkę a była działającą choć miała kaprysy. Dostałem informację od broń.pl - nie poczuwają się do odpowiedzialności czyli ja mam problem. Mają w nosie zwrot elementu bo go"nie ma" na serwisie.
Po prostu nerwy mi padły. To jest "profesjonalizm" firmy broń.pl

Dominik

Złóż skargę do rzecznika praw konsumenta - miesiąc czy dwa to potrwa ale oddadzą nową czołówkę moim zdaniem.