Latarki => Ogólny => Topic started by: Esthan on 2007-06-05, 08:45:04

Title: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-06-05, 08:45:04

Panowie, na zasadzie No Bullshit będę tutaj wpisywał, na podstawie
własnych oraz waszych doświadczeń dobre, średnie i kiepskie serwisy
posprzedażowe producentów/dystrybutorów latarek:

I. Dobre serwisy:
- Dealxetreme.com (Windforce)
- Lummi.co.uk (Esthan)
- Novatac.com (Esthan)

II. Średni serwis:

III. Kiepski serwis:
- Kaidomain.com (pawełsz, pecado)
- Gamma.pl (mar3)


IV. W trakcie ewaluacji:
- Dealextreme (jak na razie in plus  ;D - Esthan)


Aby wspomagać dobre serwisy i unikać kiepskich, a także aby pomóc
naszym kolegom w nieraz niełatwym wyborze, proszę was serdecznie
o opisywanie waszych przejść z producentami/dystrybutorami.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-06-05, 08:53:21

Novatac:
Miałem duże problemy z przełącznikiem w swoim HDS B42, po zgłoszeniu
tego faktu na CPF, uzyskałem dużą ilość porad, niestety, nic nie pomogło.
Skontaktowałem się z ichniejszym serwisem, podałem im dokładny opis
sprawy, podałem im link do jeszcze dokładniejszego opisu na CPF.
O dziwo, przeczytali wszystko co było na CPF i zareagowali w ciągu 5h
odpowiadając mi mailowo, że rozumieją problem i poprosili mnie o adres
wysyłki.

5 dni roboczych później miałem już nowy, wysłany za darmo nowy przełącznik
(wart de facto 50USD). Proszę pamiętać, że przełącznik wysyłali z USA.
Więc serwis 1 klasa.

Dodatkowo, powiedzieli mi, że jak chcę to mogę im odesłać przełącznik,
ale nie chcą mnie narażać na koszty. Jednakże, wysłałem im aby wiedzieli
co w nim można poprawić.

Novatac:
Podobnie było z Majkelito i jego HDS. Po kilku dniach miał nowy switch.

Lummi.co.uk:
Otrzymany przez Adiblue ORB RAW, miał wady w obróbce mechanicznej. Po
opisaniu problemu sprzedawcy, w ciągu 1 dnia została podjęta decyzja o
wymianie na nowy.
Rob był o tyle ok, że pozwolił Adiemu zmienić ORB RAW na RAW NS, przy czym
w ramach rekompensaty za "zły nastrój" obniżył odrobinę cenę. Nie pisałem
o tym wcześniej, bo dopiero od zeszłego tygodnia NS'y są na stanie (Rob
dostał korpusy obrobione w końcu).
Koszty przesyłki z Wielkiej Brytanii do Polski przejął na siebie Lummi.co.uk.

Na prośbę Roba, wadliwy RAW został niezwłocznie odesłany do niego, w celu
sprawdzenia co i jak.

Dealextreme:
- Zamówiłem 2 diody SSC P4 U Bin, doszły obydwie, ale jedna w ogóle nie działa
18h temu posłałem zgłoszenie reklamacji i czekam na odzew.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: pawelsz on 2007-06-05, 09:06:20
Kaido - nie doszły aku 14500 (2 sztuki), trwa pałowanie mailowe, będzie już 2 miechy (w zasadzie only for fun, bo widoków brak), maile krążą raz na parę dni- żałość słowem
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-06-05, 09:17:14
Na 8 cree zamówionych z Gammy jedna trup, inna była chyba zle lutnieta , przez co spalił się driverek (podłączona do bat. świeci normalnie)

Z ciekawości zadzwoniłem i się okazało że gwarancji nie ma na diody  :(
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: pecado on 2007-06-05, 09:21:21
kaidomain - w zamówionej latarce niedziałający switch. Po 3 tygodniach pingponga mailowego stanęło na tym, że dołączy zamiennik przy następnym zamówieniu. Zamówienie złożone, czekam na paczkę - zobaczymy co wsadził, bo ponoć wsadził.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-06-05, 09:24:52
Quote from: pecado on 2007-06-05, 09:21:21
kaidomain - w zamówionej latarce niedziałający switch. Po 3 tygodniach pingponga mailowego stanęło na tym, że dołączy zamiennik przy następnym zamówieniu. Zamówienie złożone, czekam na paczkę - zobaczymy co wsadził, bo ponoć wsadził.

A niby wysyłkę mają za darmo. Wpisuję w kiepski serwis.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-06-05, 09:26:46
Quote from: mar3 on 2007-06-05, 09:17:14
Na 8 cree zamówionych z Gammy jedna trup, inna była chyba zle lutnieta , przez co spalił się driverek (podłączona do bat. świeci normalnie)

Z ciekawości zadzwoniłem i się okazało że gwarancji nie ma na diody  :(

Jak to nie ma gwarancji na diody ?
Polskie prawo mówi mówi w tej kwestii coś innego. Niech nie chrzanią głupot.
Przed wysyłką można podpiąć na 1 sek diodę do testera.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Windforce on 2007-06-05, 09:27:50
Zamówiłem na Dealextreme 5 diód Cree XR-E P4 WD star base. Jako że wolę same emitery to napisałem z pytaniem czy jest opcja usunięcia tych starów. Raindy napisała że tak, oni mogą to dla mnie zrobić w ramach zamówienia i wystarczy że złożę zamówienie i jej o tym przypomnę. Tak też zrobiłem, po czym Raindy grzecznie mnie poinformowała, że emitery są trwale przytroczone do starów i nie mogą pracować samodzielnie  ??? Na mój odzew, że dopiero co DX zapewniał mnie o czym innym spytała, kto mi o tym wcześniej powiedział...

Zły nie jestem, już sobie je sam odlutuję, ale nie w tym sens...
Czy oni są poważni?  ;D

________________
A z wcześniejszych doświadczeń gorąco polecam zakupy na CPF u Photonfanatica, litho123 i Flashlightlens.com Pełen profesjonalizm i szybkość działania.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-06-05, 09:50:59
Właśnie dostałem odpowiedź z Dealextreme:
"Dear Customer,

Sorry for any inconvenience.
We will send you a new one as soon as possible, you can track your old order number for any update.
Thank you
Linda"


Hohoho, jesteśmy na dobrej drodze moi azjatyccy przyjaciele :D
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-06-05, 09:52:21
Quote from: pecado on 2007-06-05, 09:21:21
kaidomain - w zamówionej latarce niedziałający switch. Po 3 tygodniach pingponga mailowego stanęło na tym, że dołączy zamiennik przy następnym zamówieniu. Zamówienie złożone, czekam na paczkę - zobaczymy co wsadził, bo ponoć wsadził.

w latarkach zamawianych z DX lub Kaido. tylko jedna miała sprawny wyłącznik, UltraFire B1. Reszta wymagała rozkręcenia i małej poprawki, delikatnie przerywały po prostu.
Quote from: Esthan on 2007-06-05, 09:26:46

Jak to nie ma gwarancji na diody ?
Polskie prawo mówi mówi w tej kwestii coś innego. Niech nie chrzanią głupot.
Przed wysyłką można podpiąć na 1 sek diodę do testera.

diody po zamontowaniu na PCB są podobno sprawdzane (u nich na miejscu wszystko się odbywa) niestety moja cree nie świeciła
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Windforce on 2007-06-05, 10:35:58
DX jest w porządku, to ja nachachmęciłem trochę ;D

Na plus.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-06-05, 10:43:56
Quote from: mar3 on 2007-06-05, 09:52:21
w latarkach zamawianych z DX lub Kaido. tylko jedna miała sprawny wyłącznik, UltraFire B1. Reszta wymagała rozkręcenia i małej poprawki, delikatnie przerywały po prostu.
diody po zamontowaniu na PCB są podobno sprawdzane (u nich na miejscu wszystko się odbywa) niestety moja cree nie świeciła


Poprosiłbym o dokument potwierdzający, z imieniem, nazwiskiem, pieczatką i datą, że dana osoba
z działu jakości/wysyłki/montażowego dokonała sprawdzenia tej, wysyłanej do Ciebie partii diód.


Quote from: Windforce on 2007-06-05, 10:35:58
DX jest w porządku, to ja nachachmęciłem trochę ;D

Na plus.
Wedle życzenia, zmieniłem.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-06-05, 12:49:42
ehh skoro DX przyśle nową diodę a w Gammie mi powiedzieli że nie ma gwarancji itp to..........oby tak dalej  ;)
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-06-05, 12:55:05
Bo Gamme to dupcy i wolą stracić klienta za 20PLN
a DX wie, że zadowolony klient wraca i jeszcze poleca dalej - a to dobra reklama.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-06-05, 14:45:37
święta prawda  :P
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Calineczka on 2007-08-08, 09:08:56
Quote from: Windforce on 2007-06-05, 09:27:50
Zamówiłem na Dealextreme 5 diód Cree XR-E P4 WD star base. Jako że wolę same emitery to napisałem z pytaniem czy jest opcja usunięcia tych starów. Raindy napisała że tak, oni mogą to dla mnie zrobić w ramach zamówienia i wystarczy że złożę zamówienie i jej o tym przypomnę. Tak też zrobiłem, po czym Raindy grzecznie mnie poinformowała, że emitery są trwale przytroczone do starów i nie mogą pracować samodzielnie  ??? Na mój odzew, że dopiero co DX zapewniał mnie o czym innym spytała, kto mi o tym wcześniej powiedział...

Zły nie jestem, już sobie je sam odlutuję, ale nie w tym sens...
Czy oni są poważni?  ;D

________________
A z wcześniejszych doświadczeń gorąco polecam zakupy na CPF u Photonfanatica, litho123 i Flashlightlens.com Pełen profesjonalizm i szybkość działania.

...a próbowałeś kiedyś odlutować CREE ze stara? Jestem elektronikiem i od lat bawię się w lutowanie, mam hot-aira, preheater o zwykłej stacji lutowniczej nie wspomnę, a ostatnio namęczyłem się mooocno próbując odlutować uszkodzonego CREE z jakiejś lampki z DX...nie wiem czy oni tego nie przyklejaja jakoś-skończyło sie na tym ze odeszła powłoka miedziana(?) od laminatu pod diodą i dopiero wtedy dała sie wyciągnąć...polecam więc kupowanie ich luzem-ryzyko uszkodzenia diody jest spore.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-08-08, 09:21:03
 


Zawsze kupuje cree z radiatorkiem star i nigdy nie uszkodziłem emitera odlutowując go, a robie to dosyć często.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Calineczka on 2007-08-08, 09:31:32
..no to ja chyba trafiłem na jakąś super wersję w wykonaniu MILITARY  ;D
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-08-08, 09:40:03
kładę stara (albo jelcza  :P) na rozgrzanej maszynce turystycznej, z uszykowaną pensetą czekam aż cyna się rozleje i wtedy podnoszę delikatnie emiter (tylko nie za pierścień!!) odkładam żeby ostygł i po robocie  ;)
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Calineczka on 2007-08-08, 10:48:33
...oczywiście, aż się prosi żeby tak to zrobić...tylko ja użyłem stacji -lutownicy na gorące powietrze, podgrzałem stara od dołu, cyna po bokach diody puściła, ja go pensetą oderwać próbuję...bo skoro cyna płynie to powinno się dać...a tu LIPA... ;D.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-08-08, 12:08:11
hmm, klejone są czy jak?
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2007-08-08, 12:15:03
Są klejone od jakiegoś czasu.... bo problemy DX wcześniej z nieklejonymi miało :]
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-08-08, 12:18:42
Ale to chodziło o seule z dx
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: pecado on 2007-08-08, 12:19:05
eee.. ten tego... zdryfowaliście z tematem, ciutkę.
Podzielić wątek?
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Calineczka on 2007-08-08, 12:26:44
..przepraszam, mea maxima culpa...albo jakoś tak  ;D, reasumując generalnie DealExtreme jest OK jak dla mnie  ;D
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mar3 on 2007-08-08, 12:31:25
Quote from: pecado on 2007-08-08, 12:19:05
eee.. ten tego... zdryfowaliście z tematem, ciutkę.
Podzielić wątek?

Można kontynuować w temacie Damiana - http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,54220.0.html
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: amper124 on 2008-11-19, 15:57:38
Necroposting ON, bo dawno się tu widzę nic nie działo, a temat przydatnym jest >:D

(Już nie)Moja Inova X1 zaczęła trochę głupieć gdy uzywałem trybu chwilowego. Z dokręconym na maxa włącznikiem również czasem mrugała  :-\

Poprosiłem grzecznie serwis o nową dupkę  ;D

Właśnie minęły 2 tygodnie od wymiany korespondencji i nowy włącznik leży przede mną, za całkowitą darmochę :)
Jakby ktoś miał problem z X1 (co podobno się zdarza -> pisać do serwisu ;)
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: janusz_m on 2009-04-19, 15:05:28
Postanowiłem opisać tu swą przygodę z srewisem Militaria.pl
Latarkę OLIGHT M20 kupiłem w Militaria.pl głównie względu na opisywaną trwałość, niezawodność i siłę światła. Po około miesiącu użytkowania pech sprawił, że latarka po upadku z niewielkiej wysokości (z dachu samochodu osobowego) przestała załączać prawidłowo tryby świecenia i zaczęła migotać. W pierwszej chwili pomyślałem, że cos się poluzowało wewnątrz albo baterie są na wyczerpaniu. Rozkręciłem latarkę, obejrzałem, skręciłem i założyłem nowe Cr123 – niestety nie pomogło - nie świeci jak powinna. Być może kupiłem jakiś wadliwy egzemplarz?  Postanowiłem odesłać latarkę do sprzedawcy. Po wcześniejszym meilowym ustaleniu szczegółów odesłałem ją do serwisu wraz z opisem usterki, kompletem wymaganych dokumentów i prośbą o kontakt odnośnie ewentualnej naprawy. W meilu zwrotnym otrzymałem zapewnienie ze strony serwisu że ktoś się ze mną skontaktuje w trakcie naprawy. Sprawdzając codziennie pocztę miałem nadzieje na kontakt oraz, że usterka zostanie usunięta. Niestety nikt pofatygował się w ciągu dziesięciu dni aby mi odpowiedzieć. Po tym czasie latarka wróciła do mnie z adnotacją że „Tryby działają prawidłowo, prawdopodobnie baterie są do wymiany”. Wręcz osłupiałem. Latarka wróciła dokładnie w takim stanie w jakim ją odesłałem! Tryby nie zmieniają się w ustalonej kolejności a latarka w trybie max. gaśnie samoczynnie po kilku sekundach. Nikt nie zadał sobie trudu aby się jej dokładnie przyjrzeć. Jak można było uznać tak oczywistą awarie za prawidłowe działanie! No cóż pomyślałem wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Tego samego dnia zadzwoniłem do serwisu z prośbą o wyjaśnienie. Po rozmowie z serwisantem  ustaliliśmy że latarkę odeślę jeszcze raz, a Militaria.pl najprawdopodobniej wymieni mi ją na nową – wolną od wad. Dowiedziałem się także, iż nie ma u nich kompetentnej osoby do naprawy latarek, a po pobieżnym obejrzeniu latarka wydawała się sprawna. Otrzymałem także kolejne zapewnienie, iż kierownik serwisu skontaktuje się ze mną jak tylko latarka dotrze ponownie. Latarkę więc odesłałem następnego dnia Poczta Polską Priorytet. Po siedmiu dniach ciszy dzwonię i pytam. W odpowiedzi usłyszałem, że przesyłka dotarła dzień wcześniej, jest już na serwisie, oraz że ktoś zadzwoni. Mija  kolejnych kilka dni. Dzwonie znowu nieco już poirytowany całą sprawą i pytam. Pan z Militaria.pl mówi mi, że poprosi kolegę serwisanta o kontakt ze mną. Mija następny tydzień na oczekiwaniu. Wreszcie latarka przychodzi jest naprawiona, świeci prawidłowo. Wymieniono głowicę z elektroniką na nową i dodatkowo koszyk na baterie, który był pęknięty.

Niby wszystko jest w porządku ale pewien niesmak pozostał. Nikt z serwisu nie zadzwonił mimo licznych obietnic. Nikt nie napisał wiadomości jako pierwszy. W sumie Latarka przeleżała w serwisie około 6 tygodni.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Esthan on 2009-04-20, 09:20:33
Przykra sprawa. Ale happy end jest :)
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: TDK on 2009-04-25, 02:59:36
Quote from: janusz_m on 2009-04-19, 15:05:28
Po około miesiącu użytkowania pech sprawił, że latarka po upadku z niewielkiej wysokości (z dachu samochodu osobowego) przestała załączać prawidłowo tryby świecenia i zaczęła migotać.
(...)Być może kupiłem jakiś wadliwy egzemplarz?

Ciekawe rozumowanie.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: harins on 2009-12-30, 16:48:28
No cóż,latarka chyba powinna być wstrząsoodporna...
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: TheNaturat on 2009-12-30, 17:41:35
Zapewne jest wstrzasoodporna ale nie na upadki z takiej wysokosci. Szczegolnie jak walnela na twarde podloze to urwanie sie jakiegos elementu w sterowniku jest jak najbardziej zrozumiale.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Teuril on 2010-12-20, 21:13:58
Dystrybutor Milhunt:
Świetny, błyskawiczny serwis! Latarka (Dereelight CL1H) przestała mi świecić po upadku (tak, tak- wiem :P). Wysłałem w poniedziałek- we środę następnego tygodnia miałem z powrotem działające cudeńko! :D

Polecam!

T.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: mArcoki on 2011-01-30, 09:19:55
Kilka słów na temat rzetelności firmy NiteCore.

Jakoś pod koniec roku zakupiłem używaną latarkę NC D10 z podmienioną diodą na XP-G. Brak pudełka, miałem tylko instrukcję. Po kilku dniach padła elektronika. Latarka przestała świecić i czuć było zapach spalonej elektroniki.

Napisałem do producent, który dał szczegółowe instrukcje wysyłki latarki. Latarkę wysłałem. Po 2 tygodniach dostałem maila, że doszła i że wymaga wymiany elektroniki. Po miesiącu latarka jest już u mnie z nową elektronika (niestety od D11, bo D10 już nie produkują), dioda bez zmian.

Jak widać producent spisał się. Naprawił za darmo sprzęt, który był modyfikowany i nie miał żadnego dowodu zakupu i w dodatku wysłali na własny koszt :)

Serwis niczym amerykański Kershaw.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: pisar on 2012-07-04, 09:10:10
NiteCore - dystrybutor hkequipment (ebay oraz strona).
Świetne ceny serwis do bani.
Czekam 4 miesiąc na naprawę (obecnie latarka u producenta w serwisie) i końca nie widać. 
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Krystek on 2012-07-04, 11:21:22
hkequipment - potwierdzam, ceny dobre ale serwis to porażka. Mi padła latarka będąca jeszcze na gwarancji to odpisali na maila że jak im wyśle to obciążą mnie za wymienione części. Już u nich nie kupuje.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: cbanan on 2012-07-06, 09:26:27
To może ja coś dorzucę odnośnie Firmy Mactronic.
Blisko rok temu kupiłem wally'ego w firmie Lider Polska w Zgierzu i jakieś 1,5 miecha temu okazało się, że w lampce popękały zaczepy - rozpadła się na dwie części, więc grzecznie zatargałem do dystrybutora wspomnianą lampkę. Przemiła Pani bez żadnych problemów światełko przyjęła i kazała czekać na info. Dodam jeszcze, że zaczepy popękały od zwyczajnej jazdy po lesie, a nie w trakcie wymiany baterii czy próbach rozbiórki, więc jak dla mnie to jakaś wada kontrukcyna. Po jakimś tygodniu telefon - lampka jest do odbioru. Co mnie niesamowicie zaskoczyło?? Oddałem na gwarancji samą lampkę, bez uchwyu do sztycy(nie chciało mi się bawić ze zdejmowaniem) a dostałem... kompletny zestaw. Także gwarancja u mactronica działa lepiej niż dobrze.
P.S. W nowym wally'm zmienili zaczepy i jest ich 6 a nie cztery, także jest szansa, że pozyją dłużej :)

Pzdr
Czarek
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: DWSD on 2012-08-05, 16:48:02
Ja chciałem przedstawić, rzetelność serwisu MILITARIA.pl, rozbiłem szybkę w OLIGHT M21 i szukałem, nigdzie nie była dostępna, już się zbierałem do kupienia większej ucl z powłokami i żeby mi optyk dociął, a tu przez dział sprzedaży z militarów przyszedł mail, żebym się do 2 dni spodziewał przesyłki. i rzeczywiście po 2 dniach przyszła szybka i gumka na włącznik, którą też uszkodziłem.

Sam koszt nie duży 20zł, a latareczka znowu żywa i mogę nią bezpiecznie dla diody świecić:)

A, wstępnie obsługa serwisu kazała mi wysłać latarkę, ale że korzystałem wykłóciłem się o przesyłkę.

W sumie jestem zadowolony.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Chemik79 on 2012-08-05, 18:08:35
Również chwalę sobie MILITARIA.PL :aniol:
W ostatnim czasie, przez przypadek pękł mi uchwyt bitów w multitool Leatherman Surge Black :-\
Jak to w życiu pierwsza myśl "co teraz" ???
Ten sprzęt, poza latarkami oczywiście, identyfikuje moją osobę wśród znajomych, jest zawsze na pasku i co najmniej kilka razy dziennie używany  ^-^
Dzięki udanemu kontaktowi z Bartkiem B. z Militaria.pl udało się szybko i sprawnie załatwić reklamację ;D
Pozdrawiam.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: chlorek on 2013-01-25, 12:00:23
Też polecam ten sklep zawsze robią wszystko bezproblemowo.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Biały on 2014-04-15, 09:34:26
Dobry wątek dla osób takich jak ja, które poszukują dobrych i rzetelnych firm, które oferują solidne produkty, a nie tanią chińszczyznę z targowiska.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Oso on 2018-08-03, 11:23:52
Wątek trochę umarł - więc mój wpis to odświeży;-)
Dawny kolter.pl - obecnie nie istnieje.
Obecny bron.pl- latarka zakupiona i serwisowana w kolterze, po ustaleniach została przesłana do serwisu bron.pl. Tam leżała miesiąc ( brak info, mimo wielu emaili) i wróciła do mnie jeszcze gorzej popsuta!!! Problem przed wysłaniem dotyczył słabego styku między blaszką w nakrętce (SILVA EXPLORE) a blaszką w obudowie latarki. Panowie w serwisie zgubili blaszkę z nakrętki. Jedyne co usłyszałem - "proszę poszukać innego serwisu".... Komentarz zbędny. Ja mam nerwa i latarkę, która już w ogóle nie działa.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Dominik on 2018-08-03, 14:49:12
Z serwisem i dystrybucją Silvy zawsze było w Polsce bardzo krucho - mają ceny ustawione na rynek lokalny i tutaj się po prostu nie sprzedają.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Oso on 2018-08-03, 16:17:22
Problemem nie jest Silva, tylko firma broń.pl, z którą ustaliłem naprawę i wysłałem latarkę do ich serwisu. Miesiąc trzymali latarkę bez odzewu na moje e-maile. Nagle bez słowa informacji odsyłają latarkę uszkodzoną przez nich, ponieważ zgubili metalowy element z pokrywki baterii. Mam niesprawną latarkę a była działającą choć miała kaprysy. Dostałem informację od broń.pl - nie poczuwają się do odpowiedzialności czyli ja mam problem. Mają w nosie zwrot elementu bo go"nie ma" na serwisie.
Po prostu nerwy mi padły. To jest "profesjonalizm" firmy broń.pl
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Dominik on 2018-08-03, 16:19:58
Złóż skargę do rzecznika praw konsumenta - miesiąc czy dwa to potrwa ale oddadzą nową czołówkę moim zdaniem.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Oso on 2018-08-03, 19:06:13
Myślę o tym. Na chwilę obecną próbuję kontaktu z SILVĄ. Dzięki za podpowiedzi. Zajmuje, że kolejna firma okazała się niezbyt warta zaufania i moich pieniędzy w przyszłych zakupach.
Edit:
Otrzymałem odpowiedź od producenta. Latarka będzie wysłana do Szwecji.
Serwis broń.pl, olał temat, jeszcze bezczelnie twierdząc, że oni nic nie zgubili, ba nawet latarki z pudełka nie wyciągnęli. Na moje pytanie, dlaczego leżała miesiąc i fakt, że inaczej była spakowana jak wysyłałem, odpowiedzi nie uzyskałem. Po prostu dla mnie firma niegodna zaufania.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: Fugaz on 2018-10-07, 12:48:40
Witam,
Ja polecę sklep miosklep.pl, przedstawiciela mankera na Polskę.
Padła elektronika w u11, latarka wysłana na serwis we wtorek, w piątek mogłem się cieszyć nowa latarką. W zeszłym roku padła mi e11, i też otrzymałem nową sztukę. Podoba mi się szybkość działania serwisu, nie trzeba czekać aż naprawią latarkę, tylko od razu wysyłają nową. Nie trzeba wysyłać żadnych paragonów, dowodów zakupu. Koszty przesyłki zwrotnej również pokrywa serwis. Polecam sklep jak i sewis.
Title: Odp: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.
Post by: 1984 on 2020-11-01, 12:39:33
Kupował ktoś w 129led.com?
Mają w spoko cenie miedzianego toola (z przesyłką nieco ponad nad $16) ale już drugi raz mi anulowali patność ???