2018-10-22, 03:31:10 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: Olight M3XS-UT Javelot XP-l czy NiteCore EC4S  (Przeczytany 1813 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Hezuss7
Opinii: (0)
Świeża krew
*

Ignoruj
« : 2017-05-20, 16:44:56 »

Witam! Jestem tu nowy, lecz chciałbym zasięgnąć waszej porady przy wyborze latarki. nadmieniam iż kompletnie nie znam się na tym sprzęcie, od kilku dni głowię się przy tym co wybrać i nie mogę się zdecydować( za dużo tego wszystkiego Smiley ) Zacznę od tego iż potrzebuję latarki do pracy, zależy mi głównie na tym żeby latarka miała daleki zasięg oraz mocne jasne światło przez co wydaję mi się iż sprawdzi się podczas np poszukiwań, przy czym żeby można było oświetlić kawałek ziemi pod noga kiedy coś spadnie lub przyświecić sobie lekkim światłem w trakcie wykonywania czynności na bliskim dystansie. Z tego co wyczytałem latarka olight posiada tryb 80lm oraz niski tryb 3lm co wydaje mi się wystarczająco do tego typu pracy. Druga latarką nad która się zastanawiam to Nitecore ec4s lecz trochę się obawiam tego że światło w tej latarce jest bardzo rozproszone na krótkim dystansie co uniemożliwi wszelkie działania na duży dystans.  Nadmieniam iż na latarkę chcę przeznaczyć w granicach 500zł. Czy ktoś miał do czynienia z tymi modelami ? ewentualnie czy znacie latarki mniej więcej tych wymiarów co powyższe które spełniły by moje wymagania w większym stopniu ?. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam!
1984
Opinii: (15)
Mieszkaniec torch.pl

Ignoruj
« Odpowiedz #1 : 2017-05-20, 17:00:52 »

Powitanie

Jak chcesz zasięgu to bierz M3XS, światło neutralno-zielonkawe, ale jak się oczy przyzwyczają to jest ok. Poza tym latarka nie ma wad Grin
EC4S ma dużą diodę, reflektor teksturowany i nie za duży; zasięgu, mimo tych 2150lm, będzie niewiele.

Wolność, Równość, Braterstwo