2018-08-15, 12:52:13 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: Romisen RC-13 podróba czy nie?  (Przeczytany 6115 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Ypoznan
Opinii: (0)
Świeża krew
*

Ignoruj
« : 2009-06-30, 17:43:26 »

Ratunku, a nawet na pomoc!
Jestem laikiem latarkowym, zaznaczę.
Panowie dzisiaj doszła do mnie zamówiona na Allegro latareczka, konkretnie tutaj:
http://www.allegro.pl/item664211138_dosc_tandety_markowa_latarka_romisen_cree_4w_free.html
Sklep internetowy "Riderwawa", użytkownik: Rider warszawa
Zanim dokonałem zakupu miałem okazję obejrzeć oryginal u kumpla, i stwierdziłem, że różnią sie one od siebie.
Wykonanie bez zarzutu, uszczelki są, gwinty zabezpieczone smarem, ale...
Brakuje napisu "Cree".
Latarka ma "3 funkcje pracy" - świeci ciągłym światłem (mocnym), ciągłym światlem (słabszym) lub "mruga". Huh?
"Funkcje" te są powtarzalne, z tym, że niekoniecznie cykliczne. Włączam latarkę - świeci prawidło, za drugim włączeniem mruga, za trzecim świeci słabo...  Huh?
Raz mruga co trzecie włączenie, a innym razem co drugie, ponadto gdy jest włączona, a nacisnę lekko na przycisk, latarka zmienia "opcje": jedno lekkie przyciśnięcie - światlo słabnie, drugie - mruga, kolejne - ponownie świeci mocno... Momentami zdarza się też, że po włączeniu latarka "nie zaskoczy", pomaga dopiero lekkie puknięcie - jest skręcona na maksa, akumulatorki nie "latają", ponadto przy obracaniu latarką (bez szaleństw) zdarza się, że gaśnie...
Kontaktowałem się z kumplem, ktory ma takiego samego Romisena i nic takiego nie ma miejsca, latarka świeci, albo nie - proste.
O co k... chodzi?! Gdybym chciał światelko do roweru, to bym je sobie kupił 
Pomóżcie proszę.

http://img39.imageshack.us/img39/322/dscn3459.jpg
Romisen RC-13 podróba czy nie?

http://img6.imageshack.us/img6/4767/rscn3458.jpg

http://img14.imageshack.us/img14/1/rscn3447.jpg