2018-09-21, 00:23:52 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:
 
    Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: Pierwsza « 1 2 3 4 Ostatnia +   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: Rzetelność serwisów producentów/dystrybutorów latarek.  (Przeczytany 46073 razy)
Godohobetem i 1 Gość przeglądają ten wątek.
harins
Opinii: (5)
Użytkownik torch.pl
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
wiadomości: 352




Ignoruj
« Odpowiedz #30 : 2009-12-30, 17:48:28 »

No cóż,latarka chyba powinna być wstrząsoodporna...
Zapisane
TheNaturat
Opinii: (1)
Użytkownik torch.pl
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Miejsce pobytu: Opole
wiadomości: 308





Ignoruj
« Odpowiedz #31 : 2009-12-30, 18:41:35 »

Zapewne jest wstrzasoodporna ale nie na upadki z takiej wysokosci. Szczegolnie jak walnela na twarde podloze to urwanie sie jakiegos elementu w sterowniku jest jak najbardziej zrozumiale.
Zapisane

NIE BOJĘ SIĘ GDY ŚWIATŁO ZNIKA, BO MAM LATARKĘ PANASONIC' A
Teuril
Opinii: (0)
Świeża krew
*
Offline Offline

wiadomości: 20





Ignoruj
« Odpowiedz #32 : 2010-12-20, 22:13:58 »

Dystrybutor Milhunt:
Świetny, błyskawiczny serwis! Latarka (Dereelight CL1H) przestała mi świecić po upadku (tak, tak- wiem Tongue). Wysłałem w poniedziałek- we środę następnego tygodnia miałem z powrotem działające cudeńko! Cheesy

Polecam!

T.
Zapisane
mArcoki
Opinii: (7)
Użytkownik torch.pl
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 33
wiadomości: 351




Ignoruj
« Odpowiedz #33 : 2011-01-30, 10:19:55 »

Kilka słów na temat rzetelności firmy NiteCore.

Jakoś pod koniec roku zakupiłem używaną latarkę NC D10 z podmienioną diodą na XP-G. Brak pudełka, miałem tylko instrukcję. Po kilku dniach padła elektronika. Latarka przestała świecić i czuć było zapach spalonej elektroniki.

Napisałem do producent, który dał szczegółowe instrukcje wysyłki latarki. Latarkę wysłałem. Po 2 tygodniach dostałem maila, że doszła i że wymaga wymiany elektroniki. Po miesiącu latarka jest już u mnie z nową elektronika (niestety od D11, bo D10 już nie produkują), dioda bez zmian.

Jak widać producent spisał się. Naprawił za darmo sprzęt, który był modyfikowany i nie miał żadnego dowodu zakupu i w dodatku wysłali na własny koszt Smiley

Serwis niczym amerykański Kershaw.
Zapisane
pisar
Opinii: (0)
Świeża krew
*
Offline Offline

wiadomości: 5




Ignoruj
« Odpowiedz #34 : 2012-07-04, 10:10:10 »

NiteCore - dystrybutor hkequipment (ebay oraz strona).
Świetne ceny serwis do bani.
Czekam 4 miesiąc na naprawę (obecnie latarka u producenta w serwisie) i końca nie widać. 
Zapisane
Krystek
Opinii: (1)
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 41
Miejsce pobytu: Szkocja
wiadomości: 47




Ignoruj
« Odpowiedz #35 : 2012-07-04, 12:21:22 »

hkequipment - potwierdzam, ceny dobre ale serwis to porażka. Mi padła latarka będąca jeszcze na gwarancji to odpisali na maila że jak im wyśle to obciążą mnie za wymienione części. Już u nich nie kupuje.
Zapisane
cbanan
Opinii: (0)
Świeża krew
*
Offline Offline

wiadomości: 6




Ignoruj
« Odpowiedz #36 : 2012-07-06, 10:26:27 »

To może ja coś dorzucę odnośnie Firmy Mactronic.
Blisko rok temu kupiłem wally'ego w firmie Lider Polska w Zgierzu i jakieś 1,5 miecha temu okazało się, że w lampce popękały zaczepy - rozpadła się na dwie części, więc grzecznie zatargałem do dystrybutora wspomnianą lampkę. Przemiła Pani bez żadnych problemów światełko przyjęła i kazała czekać na info. Dodam jeszcze, że zaczepy popękały od zwyczajnej jazdy po lesie, a nie w trakcie wymiany baterii czy próbach rozbiórki, więc jak dla mnie to jakaś wada kontrukcyna. Po jakimś tygodniu telefon - lampka jest do odbioru. Co mnie niesamowicie zaskoczyło?? Oddałem na gwarancji samą lampkę, bez uchwyu do sztycy(nie chciało mi się bawić ze zdejmowaniem) a dostałem... kompletny zestaw. Także gwarancja u mactronica działa lepiej niż dobrze.
P.S. W nowym wally'm zmienili zaczepy i jest ich 6 a nie cztery, także jest szansa, że pozyją dłużej Smiley

Pzdr
Czarek
Zapisane
DWSD
Opinii: (0)
Świeża krew
*
Offline Offline

wiadomości: 18




Ignoruj
« Odpowiedz #37 : 2012-08-05, 17:48:02 »

Ja chciałem przedstawić, rzetelność serwisu MILITARIA.pl, rozbiłem szybkę w OLIGHT M21 i szukałem, nigdzie nie była dostępna, już się zbierałem do kupienia większej ucl z powłokami i żeby mi optyk dociął, a tu przez dział sprzedaży z militarów przyszedł mail, żebym się do 2 dni spodziewał przesyłki. i rzeczywiście po 2 dniach przyszła szybka i gumka na włącznik, którą też uszkodziłem.

Sam koszt nie duży 20zł, a latareczka znowu żywa i mogę nią bezpiecznie dla diody świecić:)

A, wstępnie obsługa serwisu kazała mi wysłać latarkę, ale że korzystałem wykłóciłem się o przesyłkę.

W sumie jestem zadowolony.
Zapisane
Chemik79
Opinii: (55)
Mieszkaniec torch.pl
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 39
Miejsce pobytu: @
wiadomości: 1 762


Nie łam prawa, bo ono Cię złamie ! ! !


WWW

Ignoruj
« Odpowiedz #38 : 2012-08-05, 19:08:35 »

Również chwalę sobie MILITARIA.PL
W ostatnim czasie, przez przypadek pękł mi uchwyt bitów w multitool Leatherman Surge Black Undecided
Jak to w życiu pierwsza myśl "co teraz" Huh?
Ten sprzęt, poza latarkami oczywiście, identyfikuje moją osobę wśród znajomych, jest zawsze na pasku i co najmniej kilka razy dziennie używany  Azn
Dzięki udanemu kontaktowi z Bartkiem B. z Militaria.pl udało się szybko i sprawnie załatwić reklamację Grin
Pozdrawiam.
Zapisane

chlorek
Opinii: (0)
Świeża krew
*
Offline Offline

wiadomości: 8




Ignoruj
« Odpowiedz #39 : 2013-01-25, 13:00:23 »

Też polecam ten sklep zawsze robią wszystko bezproblemowo.
Zapisane
Biały
Opinii: (0)
Świeża krew
*
Offline Offline

wiadomości: 5




Ignoruj
« Odpowiedz #40 : 2014-04-15, 10:34:26 »

Dobry wątek dla osób takich jak ja, które poszukują dobrych i rzetelnych firm, które oferują solidne produkty, a nie tanią chińszczyznę z targowiska.
Zapisane
Oso
Opinii: (0)
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

wiadomości: 41




Ignoruj
« Odpowiedz #41 : 2018-08-03, 12:23:52 »

Wątek trochę umarł - więc mój wpis to odświeży;-)
Dawny kolter.pl - obecnie nie istnieje.
Obecny bron.pl- latarka zakupiona i serwisowana w kolterze, po ustaleniach została przesłana do serwisu bron.pl. Tam leżała miesiąc ( brak info, mimo wielu emaili) i wróciła do mnie jeszcze gorzej popsuta!!! Problem przed wysłaniem dotyczył słabego styku między blaszką w nakrętce (SILVA EXPLORE) a blaszką w obudowie latarki. Panowie w serwisie zgubili blaszkę z nakrętki. Jedyne co usłyszałem - "proszę poszukać innego serwisu".... Komentarz zbędny. Ja mam nerwa i latarkę, która już w ogóle nie działa.
Zapisane
Dominik
Kierownik
Opinii: (3)
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 37
Miejsce pobytu: Wrocław
wiadomości: 1 054



WWW
« Odpowiedz #42 : 2018-08-03, 15:49:12 »

Z serwisem i dystrybucją Silvy zawsze było w Polsce bardzo krucho - mają ceny ustawione na rynek lokalny i tutaj się po prostu nie sprzedają.
Zapisane

Oso
Opinii: (0)
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

wiadomości: 41




Ignoruj
« Odpowiedz #43 : 2018-08-03, 17:17:22 »

Problemem nie jest Silva, tylko firma broń.pl, z którą ustaliłem naprawę i wysłałem latarkę do ich serwisu. Miesiąc trzymali latarkę bez odzewu na moje e-maile. Nagle bez słowa informacji odsyłają latarkę uszkodzoną przez nich, ponieważ zgubili metalowy element z pokrywki baterii. Mam niesprawną latarkę a była działającą choć miała kaprysy. Dostałem informację od broń.pl - nie poczuwają się do odpowiedzialności czyli ja mam problem. Mają w nosie zwrot elementu bo go"nie ma" na serwisie.
 Po prostu nerwy mi padły. To jest "profesjonalizm" firmy broń.pl
Zapisane
Dominik
Kierownik
Opinii: (3)
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 37
Miejsce pobytu: Wrocław
wiadomości: 1 054



WWW
« Odpowiedz #44 : 2018-08-03, 17:19:58 »

Złóż skargę do rzecznika praw konsumenta - miesiąc czy dwa to potrwa ale oddadzą nową czołówkę moim zdaniem.
Zapisane

Strony: Pierwsza « 1 2 3 4 Ostatnia +   Do góry
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  

 
Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Zaczęty przez Odpowiedzi Wyświetleń Ostatnia wiadomość
Newsy na temat Latarek Newsy i wydarzenia « 1 2 ... 15 16 » adiblue 233 131610 Ostatnia wiadomość 2008-04-03, 01:40:30
wysłane przez pecado
+/- latarek SUREFIRE NB - No Bullshit « 1 2 ... 8 9 » radar1977 127 72458 Ostatnia wiadomość 2009-09-01, 10:32:44
wysłane przez gmp
Zakup latarek Porady w zakupie Misiek_86 3 6576 Ostatnia wiadomość 2010-03-26, 08:28:40
wysłane przez mar3
troczki do latarek Ogólny Gilley 4 2984 Ostatnia wiadomość 2013-04-28, 15:38:37
wysłane przez Misiakus
Przechowywanie latarek akumulatorowych Porady techniczne « 1 2 » NocnySwietlik 17 2185 Ostatnia wiadomość 2017-11-22, 16:06:00
wysłane przez tomking