trwa ładowanie paska...
2017-12-17, 14:59:12 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: lampka do jazdy po mieście (Wrocław) - dojazdy do pracy  (Przeczytany 8920 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
vassago
Opinii: (0)
Świeża krew
*

Ignoruj
« : 2012-09-19, 13:35:55 »

Witam wszystkich,

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o temat lampek, jednak spędziłem trochę czasu na light-test.info i podobnych portalach aby rozeznać się w cenach i produktach.
Chciałbym kupić sobie lampkę, która pozwoli mi przemieszczać się bezpiecznie po ścieżkach, parkach, itd. nocą, podczas dojazdów i powrotów z pracy. Prędkość to średnio 25-30 km/h. Budżet jaki chciałbym przeznaczyć to do 250 zł. Na chwilę obecną najbardziej zainteresowała mnie lampka Magicshine MJ-858... Oczywiście, jeszcze bardziej podoba mi się MJ-872 ale w moim przypadku to chyba overkill.
Nie do końca podoba mi się w w/w lampce sposób montowania lampki, bo nie wygląda mi to na mocowanie, które pozwoliłoby mi na dłuższą metę codziennie lampkę odpinać i zapinać gdy rower zostawiam pod biurem/w boksie.

W związku z tym, pytanie do Was - czy w przedziale cenowym do 250 zł. MJ-858 będzie dobrym wyborem, czy może znajdzie się coś lepszego?

Pozdrawiam!
Kazik
Opinii: (31)
Mieszkaniec torch.pl

Miejsce pobytu: Wro :)

Ignoruj
« Odpowiedz #1 : 2012-09-19, 14:06:34 »