trwa ładowanie paska...
2012-05-25, 04:17:40 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1 2 Ostatnia +   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: Przedstawienie się i prośba o pomoc w zakupie latarki na 18650 z Dealextreme  (Przeczytany 2407 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Mauretanius
Opinii: (0)
Świeża krew
*

Ignoruj
« : 2011-08-21, 13:19:49 »

Na początek chcę serdecznie powitać wszystkich bywalców tego forum. Jestem pasywnym czytelnikiem od dłuższego czasu, a teraz zdecydowałem się poprosić o pomoc w wyborze sprzętu, ponieważ brak mi doświadczenia w tym temacie.

Opowiem wam teraz krótką historię. Latarkomania jest obecna w mojej rodzinie od dawna. Dziadek kolekcjonuje latarki, tata kolekcjonuje latarki, a mnie nie trzeba było wcale zachęcać. Jestem amatorem nocnych spacerów po lesie. Z dala od sztucznych świateł lepiej widać gwiazdy, można spotkać ciekawych przedstawicieli lokalnej fauny, to zdrowe itp. Dużo powodów do podjęcia tej aktywności nie trzeba podawać.
Kiedyś, dawno temu wybierałem się na owe spacery z dużymi, jak ja to nazywam, "reflektorkami", z bazaru, o niewiadomym pochodzeniu. Ciężkie to było, nieporęczne, i przestawało działać po około miesiącu, czasem dwóch.