Witam!!
Na forum jestem od przed chwili, jest to mój pierwszy post więc wypada się przywitać. Nazywam się Janek i jestem z Sanoka a na wasze forum
trafiłem w poszukiwaniu recenzji na temat reflektora-szperacza samochodowego firmy Mactronic o modelu MH400. Reflektor ten znalazłem jakiś
czas temu i wydał mi się on najlepsza opcją do zastosowania w moim samochodzie wojskowo-terenowym. Mam jeszcze drobne problemy ze
znalezieniem wersji zasilanej z 24V gdyż taka była by optymalna, natomiast póki co otrzymałem od firmy Mactronic do testów dwie wersje tego
reflektora.W związku z tym że nie znalazłem nigdzie w internecie szerszego opisu tego źródła światła, chciałem się z wami podzielić moimi
spostrzeżeniami i pokazać kilka zdjęć. Nie jestem dobrym fotografem, pierwszy raz robiłem takie zdjęcia nocne ale zawsze to coś, natomiast sa
też dokładne zdjęcia obydwu reflektorów.
Dane techniczne są dostępne na stronie producenta, ja natomiast w skrócie powiem czym się charakteryzowały otrzymane przeze mnie
egzemplarze. Są to dwie wersje MH400B-P i MH400S-F, litery B i S oznaczają Wersję dużą i małą(Big i Small) natomiast P i F oznaczają
wersję światła skupione bądź rozproszone(Pencil i Flood). Porównanie obydwu reflektorów znajdziecie na zdjęciach poniżej.
Obudowa wykonana jest z mocnego nylonu, szkło reflektora jest hartowane a odbłyśnik jest metalowy, w środku siedzi żarówka mniemam
Philips D2S 35W HID i użyta jest do zasilania wbudowana w reflektor przetwornica-balast 12V 35W. Całość sprawia wrażenie bardzo solidnego
urządzenia i takie też jest. W komplecie w pudełku otrzymujemy solidnie opakowany reflektor, instrukcję obsługi i zestaw montażowy.
Pierwsze wrażenie, żarnik rozpala się dosyć szybko i osiąga pełną jasność już po kilku sekundach, snop światła zarówno skupionego i
rozproszonego jest bardzo równy i silny. Po wyjeździe w teren podłączyłem obydwa reflektory na zmianę i oświetlałem nimi te same fragmenty
terenu, co z tego wyszło możecie zobaczyć poniżej.