trwa ładowanie paska...
2012-05-24, 15:53:25 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1 2 Ostatnia +   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: Coś ciepłego do 400zł :)  (Przeczytany 1957 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
kasia86
Opinii: (0)
Świeża krew
*

Ignoruj
« : 2010-04-11, 14:37:28 »

Witam wszystkich jestem tu nowa mam na imię Kasia mam 24 lata pracuję jako Leśnik to tyle o sobie Smiley Przejdźmy do konkretów.

A więc potrzebuję latarki do:

-pracy (las)
-dom
-działka
-góry
-piesze wycieczki
-jaskinie

Ogólnie taką powiedzmy do codziennego użytku (EDC) ale nie koniecznie Tongue Troszkę poczytałam forum o diodach, zasilaniu itp więc jestem już obeznana  Evil

Moje wymagania co do LATARKI :

-zasilanie najlepiej ogniwem 18650, 14500
-wielkość jeszcze w miarę mieszcząca się w kieszeni
-co do światła to na pewno ciepła dioda, aktualnie mam latarke z zimnym światłem w lesie się to nie sprawdza słabe oddawanie kolorów :/
-czas pracy myślę ze około 1,5h na jednym ogniwie dobrze by było jak by ten czas był dłuższy
-nie ma to być światło typu laser, w miarę daleko i szeroko najlepiej OP chyba, że się mylę ?
-co do lumenów jak najwięcej Smiley

Jeszcze jedno produkt nowy kupiony w Polsce nie żadne chińskie cacuszka  Cool  CENA DO 400ZŁ (bez badowarki i ogniwa !)

Chyba wszystko. Aha i proszę bez głupich tekstów typu ,,Takie rzeczy to tylko w ERZE !!"

Moje typ to np Latarka JETBeam JET-III M Q3
Chemik79
Opinii: (38)
Mieszkaniec torch.pl

Miejsce pobytu: @

Nie łam prawa, bo ono Cię złamie ! ! !

Ignoruj
« Odpowiedz #1 : 2010-04-11, 14:58:17 »

Witaj Kasia86  Powitanie
Od razu widać konkretne podejście do tematu, tzn. sprecyzowałaś czego potrzebujesz Wink
Właśnie na priv rozmawiałem z Licha1989, który ma podobne wymagania, a wręcz rzekłbym, że identyczne Wink
Twój wybór jest bardzo trafiony, gdyż Jet-III M NW Q3 5A jest bardzo dobrym modelem latarki taktycznej.