trwa ładowanie paska...
2012-05-24, 15:36:49 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: klopot z wlacznikiem WF-C8  (Przeczytany 3220 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
gerard36856
Opinii: (2)
Nowy użytkownik
*

Ignoruj
« : 2010-03-27, 11:49:00 »

nabylem latarke nowa. chcialem kupic i miec kupiona i niech dziala.
duzo jej uzywam, no i mam klopot nastepujacy. latarka ma tryb wysoki, niski, i stroboskop. jesli wlacze niski tryb to prawie zawsze sie wylacza albo przechodzi w stroboskop po kilku sekundach. to kwestia chyba jakiegos niestykania we wlaczniku tak mi sie zdaje, ale jestem w te klocki raczej zielony.
no i jak sie wlaczy i wylaczy z 5 razy to sie uspokaja i wtedy chodzi juz ok ten niski tryb.

jednak w latarce za 150zl jestem zawiedziony ze taki bobel jest. czy ktos mial podobne klopoty? co mozna z tym robic?? otwierania i rozbierania wole uniknac, pewnie straci gwarancje jesli jakas ma, nie wiem jeszcze-dowiaduje sie u dystrybutora.

cos poradzic mozna?
TheNaturat
Opinii: (1)
Użytkownik torch.pl

Miejsce pobytu: Opole

Ignoruj
« Odpowiedz #1 : 2010-03-27, 14:21:08 »

Nic nowego, to nie jest latarka z wyzszej polki. Najpierw wez cos metalowego, odrec wlacznik i zewrzyj akumulator do obudowy. Jesli bedzie swiecic poprawnie to wtedy wzrasta szansza, ze winny jest wlacznik. Rozkrecenie wlacznika to tez nic trudnego. Jesli popatrzysz do srodka nakretki to beda tam dwa otworki. Szczypce w dziurki i elegancko odrecisz to co dociska wlacznik, reszta wypadnie juz sama.

NIE BOJĘ SIĘ GDY ŚWIATŁO ZNIKA, BO MAM LATARKĘ PANASONIC' A
gerard36856
Nowy użytkownik
*

Ignoruj
« Odpowiedz #2 : 2010-03-27, 21:01:23 »

no spoko nie jest z najwyzszej polki - rozumiem. ale z polki za 150zl mozna zakladac ze od nowosci nie bedzie chodzic? myslalem ze za taka kase bedzie przynajmniej dzialac.
TheNaturat
Opinii: (1)
Użytkownik torch.pl

Miejsce pobytu: Opole

Ignoruj