trwa ładowanie paska...
2012-05-22, 20:57:46 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1 2 3 ... 5 » Ostatnia +   Do dołu
  Wyślij ten wątek  |  Drukuj  
Autor Wątek: Ultrafire C3 - potrzebna pomoc  (Przeczytany 19134 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
adiblue
Opinii: (6)
Użytkownik torch.pl

Miejsce pobytu: Gliwice

Ignoruj
« : 2007-08-10, 11:56:08 »

Jak w temacie.Zdechła dioda lub jest źle polutowana.Jako,że jestem w temacie dość zielony to opisze jak to wygląda.Mierzyłem włącznik i jest ok.Mierzyłem głowicę i nie jest ok.Rozebrałem głowicę - mierzyłem cały układ i mam pomiar na przewodach dochodzących do góry i wlutowanych w płytke diody.Stąd wniosek , że dioda się usmażyła.Ale nie mam pewności czy od spodu płytki też nie ma jakichś połączeń (zielony jestem Smiley )i może tam jest jakaś przerwa.
Niestety płytka jest przyklejona do radiatorka i nie mogę jej wydobyć w celu oględzin.Czy znacie jakieś metody by ją stamtąd wyciągnąć?A może olać diagnozę starej diody i poprostu wydłubać ją i montować na jej miejscu nową?Tylko boję się czy nie uszkodze przy okazji driverka.Jakieś pomysły?No i pewnie będę potrzebował nowego cree co by na starym driverze działało?A może kupić rebel-a.Tylko czy nie będę musiał wtedy zmienić reflektora?No i pewnie jakąś pastę przwodzącą ciepło pod diodę?Gdzie ewentualnie takie cuś szukać?
Z góry dziękuję za pomoc

adiblue
Calineczka
Opinii: (1)
Użytkownik torch.pl

Miejsce pobytu: Gdańsk Oliwa

Ignoruj
« Odpowiedz #1 : 2007-08-10, 12:31:22 »

PAnie Kierowniku...  Grin
prosze o sprecyzowanie co znaczy POMIERZYŁEM. jestem elektronikiem i przydało by się użycie jakichś jednostek...typu napięcie w woltach, prąd w amperach...etc;-)...więc co mierzyłeś?